مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو گفت: کارگاه دو روزه آموزش فرآیند‌های برگزاری انتخابات و همچنین بررسی قانون انتخابات با حضور فرمانداران و بخشداران استان در استانداری فارس برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ 04 October 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد رضایی در حاشیه کارگاه آموزشی دو روزه فرآیند انتخابات فرمانداران فارس، گفت: کارگاه دو روزه آموزش فرآیند‌های برگزاری انتخابات و همچنین بررسی قانون انتخابات با حضور فرمانداران و بخشداران استان در استانداری فارس برگزار شد که در این کارگاه از ظرفیت مربیان انتخابات اداره کل سیاسی وانتخابات استانداری استفاده و همچنین با برنامه‌ریزی کمیته آموزش ستاد انتخابات استان انجام شد.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس افزود: با تاکید استاندار در خصوص اهمیت موضوع برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه متولیان برگزاری انتخابات این دوره برگزار شد و بصورت منظم و هدفمند با کمک و برنامه‌ریزی کمیته آموزش ستاد انتخابات استان این دوره‌ها تدوام دارد.

او با تاکید بر نقش آموزش در پیشبرد فعالیت‌ها، اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: انتخابات ۱۱ اسفند امسال در شرایطی برگزار خواهد شد که ملت بزرگ ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب شکست‌هایی سنگین بر جبهه استکبار وارد کرده و در حال فتح قله‌های بیشتری از عزت و افتخار است. از این رو ملت تاریخ‌ساز ما برگ زرین دیگری در حماسه پیش رو با همبستگی و وحدت برای نشان دادن ایران اسلامی مقتدر به منصه ظهور خواهند رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار