استاندار کرمانشاه از موکب‌های مسیر برگشت زائران اربعین حسینی حدفاصل کرمانشاه تا کنگاور بازدید و میزان آمادگی برای پذیرایی شایسته از زوار را بررسی کرد.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ 04 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر استاندار کرمانشاه شامگاه یکشنبه از موکب‌های مسیر برگشت زائران اربعین حسینی حدفاصل مرکز استان تا کنگاور و خروجی استان کرمانشاه را بازدید و میزان آمادگی برای پذیرایی شایسته از زوار را بررسی کرد.

صحرایی همچنین دستورات لازم برای رفع دغدغه‌ها و نیازمندی‌های مواکب در راستای تسهیل تردد، تأمین نیازهای بهداشتی، تغذیه و راهنمایی زائران را صادر کرد.

موکب آقام اباالفضل (ع)، موکب جوانان گمنام، مسجد صاحب الزمان روستای قوزیوند، موکب شهدای هوانیروز، موکب شهدای صنعت آب و برق، موکب ستاد مردمی اربعین کنگاور، موکب مردمی مدافعان حرم، پنج موکب مردمی در سه راهی نهاوند، موکب مردمی کمربندی صحنه از ایستگاه‌هایی بودند که استاندار کرمانشاه یکشنبه شب از آنها بازدید کرد.

با توجه به نیاز انبوه زائران اربعین به پذیرایی و استراحت در طول جاده‌های استان، استاندار کرمانشاه از روز گذشته در حال بررسی میزان آمادگی موکب‌های مسیر برگشت زائران و پیگیری رفع نواقص است؛ بویژه اینکه اکثریت زائران برگشتی از مرز مهران هم از محورهای کرمانشاه به استان خود بر می‌گردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار