مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم در مواکب ۱۰ گانه این نهاد در مرز خسروی و در مسیرهای زائران کربلای معلی در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ 28 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام « محمد صالحی» افزود: این نهاد در ایام اربعین ۱۰ موکب در نقاط مختلف استان تا مرز خسروی و منذریه عراق در راستای خدمات پذیرایی، اسکان، درمانی، فرهنگی برپا کرده است.

وی در ادامه به موکب امام خمینی (ره) در شهرستان کنگاور سه راهی نهاوند، موکب امامزاده احمد (ع) در شهرستان سنقر ،موکب حضرت سیدالشهداء (ع) در آستان مقدس امامزاده باقر(ع) بیستون ، موکب امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان در شهر کرمانشاه، موکب مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان(عج) در شهر کرمانشاه، موکب امامزاده حسن (ع)در شهر حمیل ، موکب حرم مطهر احمدبن اسحاق(ره) در شهرستان سرپل‌ذهاب ،موکب امام خامنه ای واقع در جنب مسجد جامع مرز خسروی ،موکب شهدای کربلا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان مستقر در منذریه عراق و موکب درمانی واقف خیراندیش آیت الله کرکوکی (ره) در کربلای معلی، شارع میثم تمار اشاره کرد.

حجت‌الاسلام صالحی بیان کرد: در این مواکب خدمات پذیرایی شامل صبحانه، ناهار و شام ، پذیرایی میان وعده ،چای ، شربت و همچنین اسکان و خدمات درمانی از اول شهریور تا ۱۸ شهریور یعنی سه روز بعد از اربعین به زائرین خدمات رسانی خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که می خواهند در این امر خیر شرکت کنند کمک‌های خود را چه به صورت نقدی و چه به صورت اقلام به مواکب ۱۰ گانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تحویل دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار