کد خبر: ۱۰۸۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ 27 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در ساری گفت:

کم و کسری هایی زیادی در حوزه آموزش و پرورش داریم که باید با تلاش وافر برای رفع این چالش ها که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، بکوشیم.

بر اساس این گزارش ، امام جمعه ساری ادامه داد: اهمیت بخشی به دانش و خرد باید به معنای واقعی در کشور نهادینه شود و اگر آموزش و پرورش کم کار شود جهالت در جامعه جولان خواهد داد.

آیت الله محمدی لائینی اضافه کرد: آموزش و پرورش تنها برای تولید نیروی انسانی باسواد تلاش نکند بلکه در کنار توجه به این مولفه باید دانش آموزان دیندار همراه با بصیرت باشند.

وی گفت: دانش آموزان آینده سازان و امید جامعه هستند و باید از نظر عقلانیت، بصیرت و مجاهدت و دینداری آنان را تربیت کنیم و اگر آموزش و پرورش تک بعدی عمل کند کشور آسیب خواهد دید

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: آموزش و پرورش باید تعامل خوبی با تمام ارکان نظام داشته باشد و باید مدیران شایسته و نخبه در این مسئولیت خطیر بکار گرفته شوند.

 یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و آموزشی نیمه تمام و سخنرانی در یادواره شهدا در شهرستان آمل در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.
مازندران سه هزار و ۹۰۰ مدرسه، ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۲ هزار معلم دارد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار