عضو مجلس خبرگان رهبری در کاشان با بیان اینکه دشمن در فتنه خود ناکام ماند گفت: قدرت هر نظام مردم کشور هستند.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ 05 October 2022

عضو مجلس خبرگان رهبری دیشب (دوازدهم مهرماه) در مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسکری (ع) در مرکز هیئت ابوالفضل خیابان حضرت امام و در جمع مردم کاشان با اشاره به ناکام ماندن دشمنان در فتنه‌های گفت: اجتماعات بزرگ در نماز جمعه و شهر‌های مختلف باعث شده تا دشمن در اهداف خود ناکام باشد.
سیداحمد خاتمی با بیان اینکه از مشکلات اقتصادی و اجتماعی خود آگاه هستیم، اما زمانی که موضوع دین باشد همه به پای میدان می‌آیند، افزود:احترام مردم به نیروی انتظامی در این مدت بی‌سابقه بود به نحوی که میلیون‌ها نفر از مردم ایران به حمایت از نیروی انتظامی برخاستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: بدون هیچ تردیدی اغتشاشات اخیر در کشور برنامه ریزی دشمنانی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی با بیان اینکه مسلمان مسجد و امامزاده نمی‌سوزاند، گفت: مسلمان چادر از زن مسلمان نمی‌کشد و این کار را رضا خان قلدر انجام می‌داد، و از طرفی به آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی و تخریب آمبولانس کار شهروندان عادی نیست.
وی با بیان اینکه در مجمع تشخیص مصلحت نظام رئیس قوه قضائیه موضوع فوت خانم امینی بیان شد و این موضوع در دستور کار قانون است گفت: فتنه‌های اخیر به بهانه‌ی فوت خانم امینی است و هدف دشمن موضوع دیگری است.
امام جمعه موقت تهران ضمن اشاره به روی کار آمدن دولت ارزشی سیزدهم افزود: نمی‌خواهند مردم روی آرامش ببینند، دشمن قصد دارد مسیر پیشرفت ایران را کُند کند، اما در سازمان ملل برای دیدار با آیت‌الله رئیسی مسابقه گذاشته بودند.
وی گفت: سران اغتشاشگران باید مجازات شوند و پرداخت خسارت‌های وارده به بیت المال یکی از این مجازات‌ها می‌تواند باشد.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید با سران اغتشاشگران قاطع‌ترین برخورد‌ها شود افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب بودند و اگر دوباره بیایند مردم دوباره می‌آیند و ما تا آخرین‌نفر و آخرین نفس پای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار