مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی سامانه چندزبانه 137 شهرداری قم، عنوان کرد: جامع ترین بانک اطلاع رسانی و راهنمای زائران شامل تمام خدمات و مراکز مورد نیاز زائر در نوروز سالجاری در سامانه 137 شهرداری قم عملیاتی شده است.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷ 28 March 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده در گفت و گویی بیان کرد: ستادهای هشت گانه در کنار کمیته یازده گانه شهرداری قم در نوروز سال جاری در تلاش هستند تا با ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب خاطره مطلوبی را در بین مسافران و زائران ورودی به شهر قم رقم بزنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به ضرورت پیوست رسانه ای در تمامی اقدامات و تصمیمات در سطح استانی، خاطرنشان کرد: اگر بعد رسانه ای و اطلاع رسانی در سطح استان تقویت شود، شهروندان و مسافران ورودی منعفت بیشتری از خدمات ارائه شده خواهند برد.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی سامانه چندزبانه 137 شهرداری قم، عنوان کرد: جامع ترین بانک اطلاع رسانی و راهنمای زائران در نوروز سالجاری در سامانه 137 شهرداری قم عملیاتی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه 39 درصد تماس های انجام شده با این سامانه در رابطه با راهنمای سفر است، گفت: اسکان با 28 درصد، 7 درصد مباحث فرهنگی و 26 درصد نیز مربوط به سایر امورات جاری بوده است.

کلانترزاده ادامه داد: در کنار استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی، نقشه ها و بروشورهایی نیز مانند سنتوات گذشته در اختیار مسافران ورودی به شهر قم قرار می گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم بیان کرد: شهرداری قم از رسانه ها و کمیته های اطلاع رسانی استانی در تحقق و روشنگری جهت تحقق اهداف شعار سال حمایت می کند.

نوروز۱۴۰۱

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار