همزمان با دهه فجر ؛
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و جمعی از مسوولان استانی پروژه خط انتقال آب شهر دره شهر به طول ۲ کیلومتر افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 06 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام  در این آیین از افتتاح و کلنگ زنی ۲۰ طرح توسط آبفای ایلام در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای افتتاح و طرح‌های کلنگ‌زنی شده برابر ۵۵۳ میلیارد ریال است.

نورالله تیموری افزود: برای اجرای بخشی از خط انتقال آب شهر دره شهر به طول ۲ هزار متر اعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل آبفای ایلام با اشاره به اقدامات این شرکت طی ۴۳ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی تاکید کرد: در این مدت ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب قرار گرفته اند که از ۲۱۰ هزار مشترک آب در استان، ۱۵۲ هزار مشترک شهری و ۵۸ هزار مشترک روستایی تشکیل می دهد و در این راستا جایگاه اول کشور را به خود اختصاص داده ایم.

در این مراسم حسنی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه آبفای استان گفت: یکی از محورهای اساسی اهمیت و ضرورت خدمت به مردم نوع تعامل میان دولتمردان و ملت است که خدمت رسانی مسئولان و کارگزاران به ملت، و در مقابل، حمایت های ملت از سیاست های دولت تبلور حقیقی این تعامل است.

محمدسبحان‌ حسنی تاکید کرد: دلسوزی و احساس مسوولیت از سوی مدیران، مسرت و احساس رضایت در مردم پدید می آورد./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار