در ضمن از این تعداد ۵۴ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ 26 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، وضعیت کرونا در مازندران، همچنان در وضعیت نزولی قرار دارد و هم‌اکنون ۲۷۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به این ویروس، در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرد:

در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۳۳ نفر از افراد بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۲۰۲ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۷۰ نفر بعلت ابتلای قطعی کرونا بستری بوده و ۱۳۲ نفر نیز بر اساس تشخیص بالینی مشکوک به بیماری کرونا می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: همچنین از این تعداد ۵۴ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سوی دیگر، بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۷۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار جدید بستری و ۹ بیمار هم ترخیص شدند. همچنین ۱۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار