علی بقایی گفت:

بسیج از مردم "برای مردم ومال مردم با تکلیف نمایندگی انقلاب اسلامی ست

فرمانده سپاه ناحیه همدان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات گفت: بسیج به فرمایش مقام معظم رهبری متعلق به سازمان، جناح و گرایش خاصی نیست و در واقع بسیج متعلق به انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ 20 May 2021
 فرمانده سپاه ناحیه همدان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات گفت: بسیج به فرمایش مقام معظم رهبری متعلق به سازمان، جناح و گرایش خاصی نیست و در واقع بسیج متعلق به انقلاب اسلامی است.

به گزارش تابناک همدان، علی بقایی افزود: اگر یک بعدی به بسیج نگاه کنیم اشتباه کرده ایم ما موظف هستیم این ظرفیت و گفتمان را در اختیار انقلاب قرار دهیم همه مدیران و همه کارفرمایان و مدیران شرکتهاو کارخانجات موظف هستند به این ظرفیت کمک بکنند

وی افزود: بسیج هم راهبردوهم برنامه وهم توان دارد؛ از روزی که ما گرفتارویروس منحوس کرونا درسطح استان شدیم از ظرفیت بسیج استفاده کردیم و موفقیت‌های زیادی کسب کردیم، لذا باید ازاین ظرفیت، همه استفاده کنند. 

وی اظهارکرد: افق دید انقلاب ۵ قاره را شامل می‌شود. تمدن سازی هدف ما است وظیفه بسیج در فرمایشات مقام معظم رهبری حفظ و حمایت از نیرو‌های انقلابی و جذب نیرو‌های غیرانقلابی و خط کشی با ضدانقلاب است. 

علی بقایی درادامه به انتخابات اشاره کرد وگفت: امیدوارهستیم درمدت کوتاهی که تا انتخابات داریم بتوانیم درسطح کارخانجات و ادارات نشست‌های بصیرتی ومطالبه‌هایی که مقام معظم رهبری از مجموعه‌های انقلابی داشتند از جمله روی کار آمدن دولت جوان انقلابی را رقم بزنیم.

وی گفت:باید همت کنیم که در این انتخابات با مشارکت حداکثری و با انتخاب درست مردم مواجه شویم.

بقایی گفت: باید مجموعه‌های اداری و کارخانجات دراین زمینه بیشترایفای نقش بکنند و شاهد شورو نشاط انتخابات باشیم. 

وی گفت: باید مردم را ترغیب و تشویق کنیم که مردم به پای صندوق‌های رای بروند.

وی اشاره کرد: نگاه انقلاب ما به سمت صندوق رای است چرا که صندوق رای تامین کننده امنیت"انسجام می‌باشد رای یک کارگر ودانش اموز هم یک رای دارد و باید همه تلاش کنیم آم‌ها نیز با حضورشان مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

 وی درپایان گفت: ۴ ماموریت برای دستگا‌های اجرایی از جمله کمک به مشارکت حداکثری"، امنیت "سلامت تبیین شاخصه‌های کاندید‌های اصلح براساس گفتمان امامین و انقلاب بیان شده است که باید در راستای انجام آن‌ها تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار