برگزار نخستین جلسه هماهنگی استعداد‌های برتر ورزشی در همدان

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: نخستین جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 18 May 2021

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: نخستین جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی در همدان برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، محرم روزبه در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی استان همدان که با حضور رؤسای کمیته‌های این المپیاد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این المپیاد که در صورت برگزاری آن در سال جاری سابقه اجرایی آن در کشور به سومین سال می‌رسد معرفی استعداد‌های برتر استان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان است.

وی با بیان اینکه این المپیاد در بهمن‌ماه سال جاری هم‌زمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: باتوجه‌به محدودیت‌های کرونایی موجود در کشور امسال سعی بر آن است که میزبانی مسابقات در همدان به چند رشته برتر مدال‌آور اختصاص پیدا کند تا ضمن ارائه خدمات با کیفیت به ورزشکاران و میهمانان بتوانیم در سطوح ملی جایگاه استان همدان را بیش‌ازپیش ارتقا دهیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیته‌های چندگانه این مسابقات با حضور معاونان و مدیران اجرایی اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شده و هر یک در حال انجام وظایف محوله خود همچون برگزاری جلسات کارشناسی با رؤسای هیئت‌های ورزشی، جلسه هماهنگی با آموزش‌وپرورش و ... هستند، گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های ویژه مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان همدان و همچنین مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان در رأس استاندار پرتلاش میزبانی شایسته در استان باشیم و ظرفیت‌های ورزشی استان همدان را معرفی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار