خیرین امنیت ساز نماد اعتماد و محبت مردم به نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان همدان در آئین پروژ‌های عمرانی ملایر:خیرین امنیت ساز نماد اعتماد و محبت مردم به نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۹۶۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ 17 May 2021
فرمانده انتظامی استان همدان در آئین پروژ‌های عمرانی ملایر:خیرین امنیت ساز نماد اعتماد و محبت مردم به نیروی انتظامی است.

به گزارش تابناک همدان، فرمانده انتظامی استان همدان روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: خدمتگزاری به مردم فرهنگ‌مدار و فهیم ملایر و خطه یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام این شهرستان افتخاری بزرگ برای نیرو‌های خدوم نیروی انتظامی و حافظان نظم و امنیت است.

سردار سلمان امیری شهرستان ملایر را در بسیاری از شاخص‌ها پیشرو دانست و اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس و نیروی انتظامی این شهرستان و اهتمام فرماندار ویژه ملایر در ارتقای ضریب امنیتی، امنیت این شهرستان در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی تصریح کرد:خیرین امنیت ساز در واقع پرچمداران مشارکت عمومی در تامین نظم و امنیت هستند که می‌توانند در این زمینه پیشرو و فرهنگ ساز باشند.

فرمانده انتظامی استان همدان مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی در کنار پلیس دانست و بیان کرد: بی‌تردید بدون مشارکت و یاری مردم و حمایت مسوولان، توفیقات امروز نیروی انتظامی حاصل نمی‌شد که این تلاش خالصانه و فراگیر ستودنی است.

این مقام ارشد انتظامی استان همدان در ادامه عنوان کرد:اگر امروز نیرویی در این سنگر خطیر خوب به مردم خدمت می‌کند به سبب زحمات مجاهدانه و موثر عقیدتی، سیاسی و حفاظت اطلاعات در حوزه‌های صیانت از کارکنان بوده است که جا دارد از این زحمات و خدمات دلسوزان تقدیر شود.

سردار امیری اظهار امیدواری کرد و گفت: کسب موفقیت در هر حوزه‌ای، مشارکت و همراهی خوب مردم و مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها را می‌طلبد.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری اجتماعی در کاهش بروز جرائم و نزاع‌ها اظهار داشت: در این رابطه کارگروهی از افراد بانفوذ و مسوولان امر به منظور شناسایی نقاط مورد اختلاف تشکیل شد که می‌تواند گام موثری برای جلوگیری از وقوع و یا دامنه‌دار شدن اختلافات بردارند.

فرمانده انتظامی استان همدان ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ دستگاه قضایی در راستای حمایت از نیروی انتظامی در برخورد با ناامن کنندگان زندگی مردم تاکید کرد: شهرستان ملایر جولانگاه کوچکترین ناامنی نیست و پاسخ هر گونه ناامنی کوبنده و پشیمان کننده خواهد بود پلیس با هرگونه تعرض به امنیت شهروندان به شدت برخورد می‌کند.

سردار امیری اعلام کرد: استفاده از ظرفیت‌های نوین مقابله با جرم و تدارک اقدامات ساختاری نظم و امنیت در دستور کار پلیس است و به منظور رضایت‌مندی مردم و افزایش ضریب امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

همکاری مردم و مسئولین عامل پایداری توفیقات پلیس ملایر

سرهنگ محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی ملایر نیز همکاری مردم و مسوولان این شهرستان را عامل پایداری توفیقات پلیس دانست و گفت: امنیت در حوزه پلیس زمانی ماندگار خواهد بود که مردم با نیروی انتظامی همراه باشند و در همین راستا محور برنامه‌ریزی‌ها، اقدامات و تلاش ما، مردم و نظر‌های آنان است.

وی تصریح کرد: با حمایت مردم، مسوولان و دستگاه قضایی این شهرستان، زمینه مناسبی برای خدمت به شهروندان در سنگر برقراری نظم و امنیت مهیا است و برای ایجاد امنیت مورد انتظار مردم از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پلیس در میدان خدمت و مقابله با هرگونه ناامنی استفاده می‌کنیم.

سرهنگ سلگی اظهار کرد: در این آیین ۲ طرح حسینیه پیامبر اعظم (ص) و ساختمان ادارای عقیدتی- سیاسی نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اعتبار سه میلیارد تومان و زیربنای ۶۴۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید که ۲ میلیارد تومان از این مبلغ توسط خیران امنیت‌ساز ملایر تامین شده است.

در این آیین از تعدادی از خیران امنیت‌ساز شهرستان ملایر تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار