تکمیل پروژه «کنارگذر غربی همدان» مطالبه جدی نمایندگان غرب کشور است

نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بعد از بیان مشکلات کنارگذر غربی همدان، نشستی با حضور نمایندگان غرب کشور از جمله کردستان، کرمانشاه و ایلام برگزار شد، خبر داد: مشکلات کنارگذر غربی مطرح و پیشنهاداتی در راستای تسریع تکمیل پروژه ارائه گردید. 
کد خبر: ۱۱۲۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ 22 August 2023

نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کنارگذر غربی همدان، از نشستی که با حضور نمایندگان غرب کشور از جمله کردستان، کرمانشاه و ایلام برگزار شد، خبر داد و گفت: مشکلات کنارگذر غربی مطرح و پیشنهاداتی در راستای تسریع تکمیل پروژه ارائه گردید. 

به گزارش تابناک همدان، فلاحی با بیان اینکه جلسه با موضوعیت حل و فصل مشکلات مسیر‌های مواصلاتی مرتبط در استان‌های غربی و تلاش در جهت عدم گسترش دامنه معضلات گره ترافیکی (مثل همدان) به داخل شهر‌ها تبادل نظر گردید، اظهار کرد: بهسازی و بهبودبخشی آزادراه کربلا که در مسیر این کنارگذر قرار دارد نیز بر اهمیت تکمیل پروژه اضافه کرد. 

وی با اشاره به تایید نمایندگان استان‌های غرب کشور و تعدادی از دغدغه‌مندان با احساس مسئولیت در تسهیل و بهبود مسیر تردد زائران کربلا، افزود: درخواست مذکور با امضای طوماری توسط حاضرین خطاب به وزیر محترم راه و شهرسازی؛ جناب آقای دکتر بذرپاش تنظیم و ارائه شد تا ان شاءالله در اسرع وقت در جهت تسریع تکمیل پروژه دستورات لازم صادر و ضمن پیگیری، کنار گذرغربی به بهره‌برداری برسد. 

 فلاحی مخالفین اجرا و تکمیل پروژه را مورد خطاب قرار داد و تاکید کرد: این افراد باید در پیشگاه ملت پاسخگوی اعمال و نیات خود باشند.

تکمیل پروژه «کنارگذر غربی همدان» مطالبه جدی نمایندگان غرب کشور است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار