مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت فوتبال ملایر برگزار شد

مراسم تکریم مهدی یوسفوند رئیس سابق هیئت فوتبال ملایر و معارفه حامد چهاردولی به عنوان رئیس جدید این هیئت در سالن جلسات شورای شهر ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱ 12 August 2023

مراسم تکریم و معارفه مهدی یوسفوند رئیس سابق هیئت فوتبال ملایر و معارفه حامد چهاردولی به عنوان رئیس جدید  این هیئت در سالن جلسات شورای شهر ملایر برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر : صبح پنجشنبه ۱۹ مرداد مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان ملایر با حضور عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان ، رئیس اداره ورزش و جوانان ،شهردار ملایر ،اعضای شورای شهر و جمعی از پیشکسوتان این عرصه ورزشی در ساختمان شورای شهر ملایر برگزار شد.

صوفی با اشاره به پتانسیل های بالای فوتبال ملایر اظهار داشت: ملایر جزو شهرستان های پر ظرفیت ما در فوتبال استان همدان است.

وی تصریح کرد : با زحمات رئیس سابق هیئت فوتبال ملایر و حمایت مسئولین و نمایندگان شهرستان شاهد شکوفایی فوتبال شهرستان ملایر بودیم.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان اظهار امیدواری کرد و گفت : با مدیریت جدید و کمک مسئولین و پیشکسوتان این عرصه شاهد پیشرفت امور فوتبال در شهرستان ملایر خواهیم بود.

صوفی با اشاره به ظرفیت های خوب ملایر در حوزه های مختلف ورزشی مطرح کرد : در بحث ورزش بانوان ،رده های پایه و فوتبال پیشکسوتان و بزرگسالان امیدواریم با کمک مدیران شهرستان ، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی واصحاب رسانه بتوانیم ظرفیت های فوتبال شهر ملایر و سایر بخش ها را بالا ببریم.

گفتنی است شهرستان ملایر در بیش از 30 رشته ورزشی شامل فوتبال، کشتی، فوتسال، دو و میدانی، ورزش‌های هوایی، ووشو، کاراته، بسکتبال، والیبال و... فعال است و حدود 8 هزار ورزشکار بیمه شده به صورت سازمان یافته در این رشته‌ها فعال هستند.

در پایان جلسه با اهدای لوح از زحمات مهدی یوسفوند تقدیر و حکم حامد چهاردولی رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان ملایر تقدیم آنها شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار