بازگشت شور و نشاط به تیم پاس همدان/ دادستانی به عنوان مدعی العموم وارد میدان می شود

دادستان همدان با بیان اینکه مشکلات مالی و مدیریتی زمینه‌ساز سقوط تیم پاس شد، گفت: تا تعیین تکلیف نهایی هسته اولیه حوزه مدیریتی این تیم، ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان آن تأمین و پرداخت شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 28 May 2023

دادستان همدان با بیان اینکه مشکلات مالی و مدیریتی زمینه‌ساز سقوط تیم پاس شد، گفت: تا تعیین تکلیف نهایی هسته اولیه حوزه مدیریتی این تیم، ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان آن تأمین و پرداخت شود.

به گزارش تابناک همدان، حسن خانجانی موقر در کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه، که با محوریت ساماندهی تیم فوتبال پاس همدان برگزار شد، اظهار کرد: نشاط و سرزندگی حق نوجوانان و جوانان ما است و این مهم جز با توجه به روحیات آنان و ایجاد زمینه برای تخلیه هیجانات و ایجاد شادی و انگیزه آنان فراهم نمی ‎شود.

وی با بیان اینکه توسعه همه جانبه ورزش را از ضرورت‌های امروز جامعه است، گفت: ورزش به عنوان یکی از مسائل زیربنایی در ایجاد سلامت جسمی و روحی جامعه در پیشگیری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار موثر است و این دادستانی به عنوان مدعی العموم از این حیث به میدان آمده است.

دادستان همدان با بیان اینکه با آمدن تیم پاس به همدان در سال‌های نخستین سرزندگی و نشاط اجتماعی به استان بخشیده شد، تصریح کرد: اما متأسفانه مسایل متعدد سبب از بین رفتن بخش عظیمی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این مجموعه ورزشی در جذب نوجوانان و جوانان به ورزش شد.

وی مشکلات مدیریتی و مالی را از جمله موانع موجود بر سر راه پیشرفت تیم فوتبال پاس برشمرد و تصریح کرد: از آنجا که این تیم زیرمجموعه مؤسسه فرهنگی ورزشی شهدای الوند همدان بوده و این مؤسسه با توجه به اسناد موجود مردم نهاد و غیردولتی است، ضرورت دارد تا هرچه سریعتر وضعیت مدیریتی آن تعیین تکلیف شود.

وی افزود: اینکه مدام دنبال مقصر باشیم که چه شد که کار پاس در این ۱۶ سال به این وضعیت نامطلوب رسیده و از آن قهرمانی و برد‌ها فاصله گرفته، در حال حاضر دردی را درمان نمی‌کند، بلکه باید با بررسی دقیق، ایرادات کار، شناسایی و پس از آن با تعیین اولویت‌ها به به ارایه راهکار‌های عملیاتی برای حل مشکلات باشیم. ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان پاس با تلاش دادستان همدان پرداخت می‌شود.

دادستان همدان ادامه داد: پس از تعیین تکلیف هیئت امنا و هیئت مدیره تیم پاس، باید چاره‌ای برای تأمین منابع مالی پایدار با بهره مندی از بخش خصوصی به عنوان حامیان و پشتیبانان مالی اندیشید.

خانجانی موقر گفت: ضروری است تا تعیین تکلیف نهایی حوزه مدیریتی تیم پاس، ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان آن تأمین و پرداخت شود.

حمید عابری منصور مدیرعامل، هادی گلمحمدی سرمربی و دو نفر از بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان نیز در این جلسه به بیان مشکلات پرداختند. عدم حمایت‌های مالی ومعنوی برخی دستگاه‌های متولی و دیده نشدن تیم توسط مدیران ارشد استانی و یا عدم پخش زنده مسابقات در شبکه استانی از جمله گلایه‌هایی بود که مطرح شد.

عابری منصور مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان اظهار کرد: کسی در همدان پاس را دوست ندارد.

وی افزود: با توجه به ورود دادستانی برای حل مشکلات تیم، در آینده‌ای نزدیک آن شور و نشاط که باید به تیم پاس و استان بازگردد.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان بیان کرد: اگر وضعیت مدیریتی و مالی تیم پاس مشخص شود، می‌توان با تأسیس مدرسه فوتبال به صورت زیربنایی بازیکنانی بومی و حرفه‌ای برای تیم پرورش داد.

گفتنی است فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیمه شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود و کادر فنی و بازیکنان تیم پاس، به پیگیری‌های دادستان همدان برای ارائه راهکار‌های قانونی به منظور رفع مشکلاتشان چشم امید دوخته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار