آمادگی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای خدمت رسانی بهتر در نوروز ۱۴۰۱

خانواده سوخت رسانان منطقه همدان برای هماهنگی و آمادگی هرچه بهتر خدمات رسانی به هم استانی‌ها و مسافران در نوروز ۱۴۰۰ گردهم آمدند.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 16 March 2022
خانواده سوخت رسانان منطقه همدان برای هماهنگی و آمادگی هرچه بهتر خدمات رسانی به هم استانی‌ها و مسافران در نوروز ۱۴۰۰ گردهم آمدند.

به گزارش تابناک همدان، این گردهمایی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ برای هماهنگی و احراز آمادگی برای ارایه خدمات بهتر سوخت‌رسانی در تعطیلات عید و با حضور مدیر و مسئولان منطقه، مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی و جایگاه‌های سوخت رسانی و پیمانکاران حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در محل سالن اجتماعات شرکت مخابرات همدان برگزار شد.

امین روستایی، مدیر منطقه ضمن تشکر از همکاری یک‌ساله تلاشگران عرصه سوخت‌رسانی گفت: سال ۱۴۰۰ را با وجود فراز و نشیب فراوان در زمینه‌های مختلف، با تعامل جایگاه‌داران و رانندگان پرتلاش حمل و نقل، با کارنامه‌ای مثبت و با موفقیت پشت سر گذاشته و از آزمون تأمین و توزیع مطلوب سوخت سربلند بیرون آمدیم.

وی افزود: اهتمام ویژه مجموعه نسبت به تسهیل و تداوم سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ با مداقت و جدیت تمام در دستور کار منطقه و تیم‌های نظارتی استان قرار دارد.

او با بیان مطلب بالا تصریح کرد: صیانت از حقوق شهروندان و تکریم مردم و مشتریان علاوه بر تکلیف دینی، مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) محسوب و پایش لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

ایشان با توجه به حساسیت‌های موجود در روز‌های آخر سال تأکید کرد: مالکان پمپ بنزین‌ها آمادگی لازم برای ارایه خدمات شایسته را احرازو با زیباسازی فضای جایگاه‌ها و محوطه و اماکن اداری نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی به استقبال میهمانان بهار بروند.

روستایی خاطرنشان کرد: در نوروز امسال ۱۲۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی فشرده شبانه روزی و بدون وقفه به میهمانان نوروزی استان همدان خدمات سوخت رسانی ارائه می‌کنند.

این مقام مسؤول از همشهریان و هم وطنان خواست ضمن مراقبت از کارت هوشمند سوخت خود مانند سایر کارت‌های الکترونیک در صورت بروز هرگونه مشکل و شکایت، با شماره تماس ۵ رقمی ۰۹۶۲۷ به عنوان پل ارتباطی ۲۴ ساعته با مشتریان است تماس بگیرند تا در اسرع وقت به مشکلات آنان رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار