استاندار همدان:

موضوع مبارزه مواد مخدر، به یک مساله اجتماعی تبدیل شود

استاندار همدان با بیان اینکه موضوع مبارزه مواد مخدر، به یک مساله اجتماعی تبدیل شود، گفت: برای تحقق این امر از ظرفیت خیرین و شرکت‌های بخش خصوصی نیز در راستای مقابله با مواد مخدر استفاده شود.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ 13 March 2022
به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: طبق آمار و موقعیت جغرافیایی، ایران بیشترین فعالیت و مبارزه را با مواد مخدر در جهان دارد. 

وی گفت:  ۴هزار شهید و ۱۲هزار جانباز در عرصه مبارزه با مواد مخدر، نشانگر حجم وسیع مقابله با مواد مخدر در کشور است. 

قاسمی فرزاد اشاره کرد: در شرایط کنونی برنامه سند تحول راهبردی مبارزه با مواد مخدر به استمرار یافته و در اجرا و پیاده‌سازی کامل‌تر آن تلاش شود. 

استاندار همدان بیان کرد: ضربه زدن به بنیان‌های قاچاق، و قاچاقچیان نقش موثری در مقابله با مواد مخدر در استان را ایفا می‌کند. 

وی اظهار داشت: توسعه منابع اطلاعاتی در راستای شناسایی سران و قاچاقچیان اصلی مواد مخدر، نقش مهمی در ریشه‌کن کردن مواد مخدر دارد. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه از ظرفیت ماده ۱۵ در راستای مقابله با مواد مخدر استفاده شود، گفت:  مردم انتظار دارند که دولت با نهایت ظرفیت‌سازی در راستای مبارزه با مواد مخدر، جامعه را از این عامل خانمانسوز حفظ کند. 

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی جامعه در راستای مقابله با مواد مخدر، تقویت شود، افزود: دستگاه‌های فرهنگ‌ساز، همچون آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد باید وارد عرصه مقابله با مواد مخدر شوند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار