همدانی‌های عضو کابینه آقای رئیسی، این فرصت استثنایی پیش آمده برای توسعه استان خود را از دست ندهند و این فرضت *غیر قابل تکرار* را غنیمت بشمارند.
کد خبر: ۹۹۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸ 08 October 2021
همدانی‌های عضو کابینه آقای رئیسی، این فرصت استثنایی پیش آمده برای توسعه استان خود را از دست ندهند و این فرضت *غیر قابل تکرار* را غنیمت بشمارند.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از عصرهمدان؛ همدانی‌های عضو کابینه آقای رئیسی، این فرصت استثنایی پیش آمده برای توسعه استان خود را از دست ندهند و این فرضت *غیر قابل تکرار* را غنیمت بشمارند. هر چند که این به یک آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است چرا که *بر خلاف استان‌ها دیگر* کمتر گروه موثر و موفق همدانی پایتخت نشین را می‌توان یافت که در بیرون استان بر محور توسعه همدان تشکیل شده باشد و همدیگر را در این جهت تقویت نموده باشند.

میل به انفرادی کار کردن هریک از نخبگان همدانی در بیرون از استان شاید برای فرار از مسولیت پذیری آن‌ها در مقابل اشتباهات احتمالی گروه و یا هر دلیل دیگری، فرصت با هم بودن و تقویت همدیگر را از آن‌ها گرفته است.

این برای اولین باری است که این تعداد وزیر یا معاون رئیس جمهور از همدان وارد کابینه شده و *ضریب نفوذ این استان* را در دولت سیزدهم به این شکل باورنکردنی افزایش داده است.

بیاید قدر این چهار سال را بدانید و از *سیم خار دار نفس خود* عبور کنید و بخاطر داشته باشید که همیشه *توان کل گروه* بیشتر از *مجموعه توان تک تک اجزایش* خواهد بود.

با توجه به شناختی که از رییس جمهور در سازمان بازرسی کل کشور دارم، *خیلی زود، دیر خواهد شد. *

دکتر سجادی پناه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار