رییس شورای اسلامی شهر همدان در بازدید از اجرای پروژه‌های ماندگار در شهرداری منطقه یک گفت: پروژه ها با سرعت بالایی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۹۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 08 October 2021
 مسگریان رئیس شورای اسلامی شهر، حیدری، نظری، کرباسیان، حاج بابایی و صفری افلاکی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان به همراه شاکری سرپرست شهرداری همدان و دهبانی صابر مدیر منطقه یک از روند عملیات اجرایی پروژه هایی، چون سایت موزه میدان امام خمینی (ره)، پروژه احداث ساختمان چند منظوره کوی مدرس و احداث ساختمان تعریض بلوار شهید فهمیده در سطح منطقه یک بازدید کردند.
بازدید اعضای شورای  شهر همدان از پروژه های شهرداری منطقه یک

به گزارش تابناک همدان، مسگریان گفت: طی روز جاری سعی شد تا از پروژه‌های مهم در شهرداری منطقه یک به همراه دیگر اعضای شورای اسلامی شهر بازدیدی به عمل آید که خوشبختانه اقدامات مناسبی در زمینه اتمام این پروژه‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه خواسته اصلی شهروندان همدانی و تاکید شورای اسلامی شهر همدان به پایان رساندن هرچه سریعتر پروژه‌ها ست عنوان کرد: متاسفانه بعضی از محدودیت‌ها مانع از به انجام رسیدن و تکمیل به موقع بعضی از پروژه‌ها در سطح شهر شده است که تلاش شورای اسلامی شهر جهت کاهش این محدودیت هاست، طی بازدیدی که در روز جاری از پروژه‌های شهرداری منطقه یک به عمل آمد خوشبختانه تمامی پروژه‌های در این منطقه فعال بوده و امیدواریم تا هرچه سریعتر شاهد افتتاح و بازگشایی آن‌ها باشیم که لازم است تا از اقدامات مدیریت شهرداری منطقه به دلیل زحماتی که در اجرای پروژه‌ها به عمل می‌آید تشکر و قدردانی کنیم.

حیدری ریاست کمیسیون فنی و عمرانی و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه پروژه‌ها در سطح منطقه یک شهر همدان با پیشرفت خوبی مواجه است افزود: تامین مالی خوبی به پروژه‌ها انجام شده است تا در زمان مقرر به پایان برسند و تلاش همگی اعضای شورای اسلامی شهر به پایان رساندن پروژه‌ها در زمان مقرر و تحویل آن‌ها به شهروندان عزیز همدانی است.

وی با بیان اینکه تنها پروژه هایی، چون تقاطع غیر همسطح شهید همدانی و غدیر از اردیبهشت ماه سالجاری عملیات عمرانی آن‌ها متوقف شده بود که در حال حاظر نیز با تلاشی که در مجموعه مدیریت شهری در حال انجام است، گفت: تمامی مسائلی مالی و حقوقی آن‌ها حل و فصل شده و به زودیدر پروژه‌های مذکور به همراه پارکینگ آقاجانی بیگ شاهد شروع عملیات عمرانی خواهیم بود.
 
بازدید اعضای شورای  شهر همدان از پروژه های شهرداری منطقه یک
شاکری سرپرست شهرداری همدان با بیان اینکه در روز جاری سعی شد تا به همراه اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه‌های شهرداری منطقه یک بازدیدی به عمل آید که خوشبختانه این پروژه‌ها با سرعت مناسبی در حال پیشرفت هستند و امیدواریم تا انتهای سال شاهد افتتاح آن‌ها باشیم.

مسعود دهبانی صابر مدیر منطقه یک با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها در شهر همدان با توجه به رفت و آمد زیاد شهروندان از میدان امام خمینی (ره) پروژه سایت موزه بوده است عنوان کرد از آبان ماه سال گذشته این پروژه به شهرداری منطقه یک واگذار شد که خوشبختانه فرآیند برگزاری مناقصه و جذب پیمانکار به سرعت صورت پذیرفت و با اعتباری ۱۱۰ میلیارد ریالی و با تلاش شبانه روزی یکسال گذشته این پروژه هم اکنون بیش از نود و پنج درصد پیشرفت اجرایی داشته است و به زودی شاهد افتتاح این سایت موزه که قطعا شهروندان همدانی سال‌های زیادی منتظر آن بودند خواهیم بود.

مدیر منطقه یک با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم شهرداری در حوزه‌های فرهنگی ورزشی توسعه زیرساخت‌ها برای شکوفایی نسل جوان است گفت رویکرد این منطقه افزایش هرچه بیشتر زیرساخت‌های ورزش‌های مختلف در سطح منطقه یک است به طوری که شهروندان در سطح محلات خود بتوانند از آن بهره ببرند که درخواست‌های زیادی از سوی شهروندان در کوی مدرس برای اجرای آن وجود داشت احداث ساختمان چند منظوره بود که این ساختمان با اعتباری ۱۲۰ میلیارد ریالی در حال انجام است و معضل عدم وجود یک بازارچه محلی و باشگاه ورزشی در آن نقطه از شهر را حل خواهد کرد.
 
بازدید اعضای شورای  شهر همدان از پروژه های شهرداری منطقه یک
دهبانی صابر یکی از بزرگترین پروژه‌هایی که در شهرداری منطقه یک نیز در حال اجراست را پروژه احداث ساختمان تعریض بلوار شهید فهمیده است که این بازگشایی معبر بزرگترین معبرگشایی شهر همدان با اعتباری ۳۵۰ میلیارد ریالی بوده است و هم اکنون نیز عملیات آسفالت ریزی آن به اتمام رسیده است و آماده تحویل به شهروندان عزیز همدانی است.

وی در انتها از اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری همدان که با حمایت‌های لازم باعث پیشرفت پروژه‌های شهر می‌شوند و شهروندانی که با مدیریت شهری همکاری می‌کنند تشکر و قدردانی نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار