سردار طلایی‌نیک:
سردار طلایی نیک گفت: سردار همدانی برای نسل جوان و فعال انقلاب، الگوی مناسبی است.
کد خبر: ۹۹۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ 08 October 2021
سعید افقی 
 
سردار رضا طلایی نیک در مراسم ششمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج حسین همدانی که در گلزار شهدای شهر بهاربرگزار شد، اظهار داشت: سردار همدانی ۷ سنگر را به عنوان اسوه و الگو طی کرد و امروز برای نسل جوان و فعال انقلاب می‌تواند الگوی جامع الشرایط باشد.

به گزارش تابناک همدان، وی افزود: قبل از انقلاب به عنوان مبارز خود را کاملا وقف کرده بود و در جبهه مخالفت با طاغوت، سردار همدانی بود و او از  بنیانگذاران سپاه در همدان بود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: این شهدایی که در مزار شهدا در جوار سردار همدانی هستند تکامل یافته مکتب حاج حسین ها، انقلاب و امام(ره) هستند.

وی ابراز داشت: سردار همدانی با منش انقلابی که داشت خود جذب کننده سپاه بود و اولین یگان رزمی سپاه را در همدان به وجود آورد.

سردار طلایی‌نیک بیان کرد: سردار همدانی جزء فرماندهان محوری دفاع مقدس است که سبک جهادی و فرماندهی او می‌تواند در حوزه‌های دفاعی مستند شود چرا که شهید همدانی به مستندسازی دفاع مقدس اهتمام داشت و سبک دفاع مقدس را کلید زد.

وی گفت: شهید همدانی همواره در سنگر بسیج بود و تثبیت انقلاب و حفظ انقلاب در گرو ارتش ۲۰ میلیونی بود که او به عنوان مجری این استراتژی انقلاب عمل می کرد.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع افزود: شهید همدانی اولین‌ها را در همدان بنیانگذاری کرد و اولین کانون بسیج در همدان، اولین اردوهای بسیج دانش آموزی در همدان توسط او بنیان شد.

وی بیان کرد: سردار همدانی در عرصه فرهنگی تفکر بسیج را به صورت کمی و کیفی ترسیم کرد و هیئت انصارالحسین(ع) را تشکیل داد.

سردار طلایی نیک ابراز داشت: این سبک شهید همدانی و حاج قاسم سلیمانی و سبک پاسداران و نیروهای ولایی است که حاضر هستند تمام مشقات را بپذیرند.

وی با بیان اینکه ایشان جریان ضدانقلاب را پیگیری کرد، گفت: ۱۷ هزار شهید ترور داشتیم و امروز امنیت خود را مدیون سردار همدانی ها هستیم که با تدبیر درست سعی کردند امنیت را به کشور برگردانند.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه سردار همدانی جبهه مقاومت را تحکیم بخشید، عنوان کرد: اگر بخواهیم این جبهه را بشناسیم این سنگر به دست سردار همدانی ها است و در سنگرهای جهادی، سیاسی، نظامی، اخلاقی، اجتماعی و در عرصه‌های مختلف حضور داشت.

وی گفت: سرمایه سردار، سرمایه ایمان، اخلاق، ولایتمداری، تقوا و ساده زیستی است که خانواده شهید همدانی یک خانواده موفق و سرمشق بود که توانست این پرواز و اوج‌گیری را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار