فرماندار همدان گفت: ‍ فرایند توزیع مرغ همدان تحت نظارت ویژه مسئولان انجام می شود.
کد خبر: ۹۹۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳ 06 October 2021
فرماندار همدان گفت: ‍ فرایند توزیع مرغ همدان تحت نظارت ویژه مسئولان انجام می شود.

به گزارش تابناک همدان، معاون امور اقتصادی استاندار با همراهی، دادستان، فرماندار و دیگر اعضای مسئول در کارگروه تنظیم بازارهمدان امروز از نزدیک فرایند تجمیع و توزیع مرغ گرم را مورد بررسی و نظارت قرار دادند.

فرماندار همدان گفت: در این بازدید ابعاد مختلف فرایند تجمیع و توزیع مرغ در بین واحد‌های عرضه کننده مورد بررسی قرار گرفت و تذکرات لازم از سوی مسئولان امر به متصدیان داده شد.

وی افزود: در راستای تامین مرغ مصرفی مورد نیاز مردم فرایند تولید و توزیع مرغ از مرغداری تا چرخه توزیع و واحد‌های عرضه کننده مرغ با حساسیت خاصی تحت نظارت مسئولان امر قرار گرفته است.

محمد علی محمدی تصریح کرد: نظارت بر میزان جوجه ریزی مرغداریها، توزیع نهاده‌های دامی، تجمیع مرغ از واحد‌های تولیدی، جلوگیری از خروج مرغ مصرفی از استان و نظارت در توزیع و واحد‌های عرضه کننده از جمله مواردی است که در این راستا بصورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با همراهی دادستان محترم همدان هر گونه تخلف در این چرخه بصورت ویژه مورد رسیدگی و برخورد قاطع قانونی قرار می‌گیرد.

محمدی یادآور شد: در جهت تعادل بخشی به قیمت و بازار توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار نیز در دستور کار پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار