دبیر استان و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور با صدور بیانیه‌ای هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۹۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ 22 September 2021
بیانیه دبیر جامعه اسلامی کارگران استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدسدبیر استان و عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور با صدور بیانیه‌ای هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش تابناک همدان، در این بیانیه آمده است:

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‌اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‌تر در سیر انقلاب ملت ماست و هیچ گاه از ذهن ملت سلحشورمان محو نخواهد شد(مقام معظم رهبری مدظله).

 هفته دفاع مقدس دیگری با یادآوری غیرت و رشادت ملتی که با رهبری‌های داهیانه امام امت، اتکال به خداوند و اعتماد به پیروزی رسید، فرا می‌رسد.

 حمایت و از خودگذشتگی خانواده‌ها، همسران و فرزندان رزمندگان سپاه اسلام در کنار همراهی آحاد ملت از زن و مرد و پیر و جوان یکی از درس‌های بزرگ تاریخ را رقم زد و به همگان آموخت که پیروان مکتب حسین علیه السلام در راه آزادگی یکپارچه‌اند و با پیروی از آموزه‌های کربلایی در قاموس شهادت وحشت نمی‌شناسند.

در روز‌های سخت جمهوری اسلامی که کشور گرفتار نزاع‌های ساختگی کمونیست‌ها، احزاب و گروه‌های منافق، درگیری‌های قومی و فقدان امکانات و آمادگی لازم جهت رویارویی با کشور‌های مستکبر و استعمارگر بود، پیروی از رهبری، ولی فقیه و ایمان و تقوای رزمندگان، نصرت و فتح الهی را به همراه آورد.

امروز به فضل خداوند متعلل این فرهنگ توانسته است ایران اسلامی را چنان قوی سازد که خیال تعرض به آب و خاکش را از ذهن دشمنان بیرون کند.

 خدای تعالی را بر این نصرت شاکریم و به شکرانه این نعمت توان خود را برای بیدار ساختن ملت‌ها در سرتاسرجهان برای آماده‌سازی پیروزی جهانی حق بر باطل در زیر پرچم حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به‌کار می‌گیریم. (انشاالله)

سعید کوچعلی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار