جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بروز اختلافات خانوادگی بین یک زوج، منجر به قتل زن جوان در منطقه اعتمادیه شهر همدان شد.
کد خبر: ۹۹۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 22 September 2021
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بروز اختلافات خانوادگی بین یک زوج، منجر به قتل زن جوان در منطقه اعتمادیه شهر همدان شد.

به گزارش تابناک همدان، سرهنگ رضا زارعی، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: با اعلام گزارش یک فقره قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل حاضر و به بررسی ابعاد و زوایای این موضوع پرداختند.

او ادامه داد: براساس نتایج حاصله از شواهد و مدارک موجود و همچنین اعترافات، مرد جوانی به علت اختلاف خانوادگی، همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده و پس از قتل همسرش موضوع را به برادر خود اطلاع می‌دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه صحنه قتل با حضور مقتول، عوامل و کارشناسان مربوطه بازسازی شد، اظهار داشت: مهمترین علت بروز این قبیل حوادث، ناتوانی افراد در کنترل خشم است.

به گفته او قاتل پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شد.

همچنین حدود یک هفته پیش براثر درگیری ۲ نفر در محدوده شهرک فرهنگیان (۲۲ شهریور)، یکی از طرفین دعوا براثر شلیک گلوله کشته شد و ضارب و متهم پس از ارتکاب قتل از صحنه متواری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان، درباره آخرین وضعیت پرونده قتل شهرک فرهنگیان نیز گفت: قاتل بلافاصله شناسایی و تیم‌های پلیس با استفاده از راهکار‌ها و شگرد‌های خاص سرنخ‌هایی به دست آوردند و تلاش برای دستگیری فرد قاتل همچنان ادامه دارد.

منبع ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار