فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت که همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس بهره برداری از ۵۲ طرح محرومیت زدایی در این استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ 20 September 2021
 فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت که همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس بهره برداری از ۵۲ طرح محرومیت زدایی در این استان آغاز می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، سردار «مظاهر مجیدی» روز سه شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان همدان، اظهار داشت: این طرح‌ها شامل ۱۱ پروژه آبرسانی در شهر‌های فامنین و نهاوند و ۴۱ پروژه عمرانی و خدماتی دیگر در سه بخش خزل شهرستان نهاوند، پیشخور شهرستان فامنین و مهربان شهرستان کبودرآهنگ است که به همت بسیج سازندگی اجرا و آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: بسیج سازندگی استان همدان همچنین ۷۶۷ صندوق قرض الحسنه با ۳۵ هزار عضو راه اندازی و ایجاد کرده که این صندوق‌ها در مجموع حدود ۱۹ میلیارد تومان اعتبار دارند که با بهره گیری از منابع مالی این صندوق ها، هشت هزار و ۱۳۸ فرصت شغلی طی ۲ سال گذشته در مناطق مختلف استان ایجاد شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اجرای ۷۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح استان برنامه ریزی شده که این برنامه‌ها با شعار محوری «ما مقتدریم» اجرا می‌شود.

سردار مجیدی افزود: تجلیل از ایثارگان و پیشکسوتان دفاع مقدس که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضوری رییس جمهوری برگزار می‌شود و همچنین عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده سه شهید مدافع سلامت، تجلیل از دانش آموزان و طلاب فعال در عرصه دانش و پژوهش از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گفته ویِ با توجه به نقش اصناف در دفاع مقدس برای حمایت و پشتیبانی از رزمندگان برنامه‌هایی نیز در این هفته با محوریت اصناف استان همدان برگزار می‌شود و در روز ششم هفته دفاع مقدس نیز که با عنوان «وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی» نامگذاری شده از فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان دیدار با ائمه جمعه، برگزاری ۳۰۰ نشست بصیرتی با حضور اقشار مختلف مردم، تجلیل از ایثارگران، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، فضاسازی و فعالیت‌های تبلیغاتی و محیطی در ۷۰۰ بخش و روستا با نگاه دفاع مقدس، رژه موتور سواران، برگزاری ۱۰۰ یادواره شهید و نواختن زنگ مقاومت را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

 سردار مجیدی اظهار داشت: آیین بزرگداشت مقام شهید والامقام حاج حسین همدانی نیز ۱۵ مهر ماه در فضای باز مجاور مرقد مطهر این شهید برگزار می‌شود.

وی افزود: سپاه استان از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون با راه اندازی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۳۶۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۰۷ میلیارد تومان را در میان خانواره‌های محروم و بی بضاعت (به ویژه مبتلا به کرونا) توزیع کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس ۶ هزار بسته معیشتی دیگر نیز بین خانواده‌های بی بضاعت استان همدان توزیع می‌شود.

۳۱ شهریور (همزمان با آغاز جنگ تحمیلی) تا ۶ مهر تحت عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار