مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ارائه خدمات غیرحضوری مرتبط با قبوض مشترکین شهری و روستایی در دو شهرستان فامنین و درگزین از ابتدای مهر ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 19 September 2021
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ارائه خدمات غیرحضوری مرتبط با قبوض مشترکین شهری و روستایی در دو شهرستان فامنین و درگزین از ابتدای مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، سید هادی حسینی بیدار ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت: در راستای کمک  به مشترکین عزیز و سهولت در ارائه خدمات، از ابتدای شهریور ماه سال جاری کلیه  خدمات مربوط به قبوض مشترکین در شهرستان همدان  به صورت غیر حضوری از طریق ارتباط تلفنی با مرکز۱۲۲ ارائه شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در دیگر شهرستان‌های استان نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان می‌باشد، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح از یکم مهر ماه ۱۴۰۰ کلیه خدمات مذکور از این پس در شهرستان‌های فامنین و درگزین به صورت کاملا غیر حضوری قابل ارائه خواهد بود.

حسینی بیدار توضیح داد: مشترکین شهری و روستایی در شهرستان‌های فامنین و درگزین میتوانند از تاریخ یاد شده بدون مراجعه حضوری کلیه خدمات مربوط به قبوض را از طریق شماره تماس ۱۲۲ دریافت نمایند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا، ضروری است مشترکین از مراجعه حضوری به مراکز خدماتی این شرکت خودداری نمایند، عنوان کرد: مشترکین شهری و روستایی از این پس می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۱۲۲، نسبت به تسویه حساب و صدور قبض پیامکی، ثبت و یا تغییر شماره تلفن همراه، درخواست بررسی صورتحساب، درخواست آزمایش کنتور، درخواست جابجایی کنتور و انشعاب، درخواست قطع و وصل انشعاب و درخواست تغییر نام اقدام نمایند.

لازم به ذکر است این طرح به زودی در دیگر شهرستان‌های استان نیز اجرایی خواهد شد.
 
منبع: روابط عمومی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار