سرهنگ «مهرداد صفری» " روز یک‌شنبه طی آیینی با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، به عنوان فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان معرفی شد.
کد خبر: ۹۹۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ 19 September 2021
سرهنگ «مهرداد صفری» " روز یک‌شنبه طی آیینی با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، به عنوان فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان معرفی شد.

به گزارش تابناک همدان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در آیین معارفه فرمانده جدید تیپ زرهی ارتش، اظهار داشت: ارتش قهرمان به ویژه نیروی زمینی از نیرو‌های مخلص و تابع ولایت فقیه بوده و این نیرو همواره فدایی ایران و ملت سرافراز هستند.

«مصطفی آزادبخت» اضافه کرد: ارتش قهرمان در رسته‌های مختلف زمینی، دریایی، هوایی، پدافند و همه نیرو‌های مسلح تحت ولای ولایت فقیه دست به دست هم نیروی قدرتمند به وجود آورده است که دشمن جرات عرض اندام در برابر آن را ندارد.
 
وی افزود: نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند و وارثان شهدا به بهترین نحو از خون شهدا پاسداری کردند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، ارتش را یک ارتش مکتبی و اسلامی توصیف کردند چراکه ارتشی‌های وظیفه شناس همواره نگاهشان به فرمان رهبری انقلاب است.

آزادبخت با بیان اینکه هر جا نیاز بود ارتش مخلصانه وارد شد و نقش آفرینی کرد، افزود: تیپ قهرمان علاوه بر وظیفه رزمی به عنوان عضو شورای تامین نقش مهمی در امنیت ایفا کرده است. 

فرمانده سابق تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان نیز گفت: کسب رتبه برتر بین ۴۵ تیپ و انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و عمرانی بخشی از توفیقات این پادگان است.

امیر سرتیپ دوم «نورخدا شاکرمی» افزود: آزاد سازی ۲۱ هکتار و تبدیل آن از مزوعی به مسکونی، ارایه خدمات درمانی در استان‌های مختلف و حضور و امداد رسانی در بحران‌ها از جمله سیل، زلزله و کرونا از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این مدت است. 

وی اظهار داشت هم اینک یک گردان از تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان در مرز «پرویز خان» مستقر شده و امنیت این منطقه مرزی را تامین می‌کنند.

تیپ ۳۱۶ زرهی همدان ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار