دبیر جشنواره تئاتر همدان:
دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان با اعلام زمان برگزاری این دوره جشنواره، گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان ۲۶ الی ۲۸ آبان ۱۴۰۰ در همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷ 17 September 2021
دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان با اعلام زمان برگزاری این دوره جشنواره، گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان ۲۶ الی ۲۸ آبان ۱۴۰۰ در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا؛ «سیدمحمدجواد کبودرآهنگی» روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار هنرمندان تئاتر استان به دبیرخانه برای شرکت در جشنواره ۱۵ آبان است.

وی درخصوص زمان اعلام نتایج هیات انتخاب عنوان کرد: به منظور برنامه ریزی گروه نمایشی آخرین زمان اعلام نظر هیات ارزیابی جشنواره سی و سوم ۲۰ آبان در نظر گرفته شده است.

دبیر جشنواره تئاتر استان همدان با بیان اینکه این جشنواره در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود، افزود: بخش صحنه‌ای جشنواره به‌صورت رقابتی برگزار و در بخش خیابانی نیز ۲ نمایش به‌صورت غیررقابتی و به انتخاب دبیرخانه جشنواره اجرا می‌شود که به پذیرفته شدگان در این بخش مبلغی به‌عنوان کمک‌هزینه پرداخت خواهد شد.

کبودراهنگی خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت واکسیناسیون عمومی در صورت مناسب بودن شرایط بهداشتی، بازبینی آثار نمایشی به صورت زنده انجام خواهد شد.

به گفته وی، این جشنواره با هدف کشف و شکوفایی استعداد‌های جوان و بهره‌وری از تجربیات پیشکسوتان تئاتر استان، با تکیه بر گسترش اجرا‌های عمومی و ترویج فرهنگ غنی و مانای ایران اسلامی و با موضوعاتی همچون امید اجتماعی، ارتقای نهاد خانواده و هم‌گرایی ملی برگزار می‌شود.

دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان یادآور شد: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنر‌های نمایشی استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ ۲۱ گروه نمایشی ثبت شده و شناسنامه دار در سطح استان فعالیت دارند و ۷۵ کارگردان هدایت تئاتر استان را به عهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار