مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اولین نشست هم اندیشی حضوری اعضای ستاد پیشرفت بانوان استان از تمامی شهرستان‌های ۹ گانه در روز یک شنبه ۲۸ شهریور در همدان دور هم جمع می‌شوند و در غالب یک برنامه مدون سیاست‌ها و ماموریت‌های این ستاد را با هم مرور می‌کنند.
کد خبر: ۹۹۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳ 16 September 2021
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اولین نشست هم اندیشی حضوری اعضای ستاد پیشرفت بانوان استان  از تمامی شهرستان‌های ۹ گانه در روز یک شنبه ۲۸ شهریور در همدان دور هم جمع می‌شوند و در غالب یک برنامه مدون سیاست‌ها و ماموریت‌های این ستاد را با هم مرور می‌کنند.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام و المسلمین نظیری در تشریح برگزاری این نشت افزود: آنچه که در این نشست قابل توجه و در برنامه ریزی قرار گرفته این است که اعضای این نشست در شهرستان‌های ۹ گانه بعد از بررسی‌ها از بین ظرفیت از آحاد مختلف در این مجموعه جمع شدند.
 
وی گفت:  هدف و رویکردی که مجموعه نهضت در شهرستان‌ها دنبال می‌کند این است که این جمع فرهیخته با بهره گیری و هم افزایی کامل با تمام مجموعه‌های بانوان در شهرستان مانند حوزه علمی خواهران، سازمان بسیج رسانه زنان و هر ظرفیتی که در حوزه بانوان در شهرستان‌ها فعال است در ابتدا مسائل حوزه بانوان را در آن شهرستان بر اساس اقتضاعات و زیست بوم شهرستان کشف کنند، ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که در آن شهرستان دایر است شناسایی کنند و اولویت مسائل بانوان را در آن شهرستان کسب کنند و بر اساس اطلاعات به دست آمده یک برنامه بلند مدت و یک برنامه کوتاه مدت برای حل مسائل حوزه بانوان در شهرستان هدف ترسیم و برنامه ریزی کنند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطر نشان کرد:  ستاد نهضت در استان و شهرستان‌ها متولی نیست بلکه نقش یک حلقه میانی که شتاب دهنده وهدایت کننده ظرفیت‌های مردمی را در هر شهرستان را بازی خواهند کرد.

وی در تشریح برنامه های این مراسم عنوان کرد: نشستی که برگزار خواهد شد از چهار بخش افتتاحیه که تبیین اهداف ستاد برای اعضای اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات انجام خواهد شد،
بخش دوم تشکیل نشست‌های هم اندیشی است که بانوان اهم مسائلی که به آن رسیدن مجددا مورد بحث قرار دهند و در نهایت هر یک از شهرستان‌ها دستاورد‌های خود را ارایه میدهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار