به همت معاون امور داوطلبان هلال‌احمر همدان:
ظهر امروز و با دعوت رئیس هلال‌احمر شهرستان سیب‌و‌سوران، جمعی از مقامات سیستان و بلوچستان، معاون داوطلبان هلال‌احمر همدان را در افتتاح پروژه آبرسانی به روستای گزمرکوک همراهی کردند.
کد خبر: ۹۹۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 16 September 2021
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان در آئین کلنگ‌زنی حفر چاه آب شیرین در روستای گزمرکوک که با حضور مدیرکل بازرسی و مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار می‌شد، حضور چندباره معاون داوطلبان هلال‌احمر همدان را غنیمتی دانست که اهالی سیب‌و‌سوران آنرا به خوبی قدر می‌دانند.

میرب‌ها این اقدام را در ادامه اهتمام رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور برای آب‌رسانی به مناطق جنوب و جنوب‌شرقی کشور، بسیار اثرگذار دانست و افزود: حفر چاه و ایجاد شبکه آبرسانی یک اقدام اساسی برای رفع بی‌آبی خواهد بود و همین شایسته تقدیر است.


به گزارش تابناک همدان، مدیرکل بازرسی هلال‌احمر کشور نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مردم سیستان و بلوچستان، علیرغم همه کمبود‌ها و نارسایی‌ها، در مواقع حساس همیشه در کنار نظام و انقلاب بوده‌اند، تسهیل شرایط زندگی این مردم را وظیفه همه مسئولین دانست.

حسین عارفی با اشاره به اینکه طی ارزیابی و نیازسنجی صورت گرفته، ۸ شهرستان از استان سیستان و بلوچستان از طرح نذرآب۴، بهره مند می‌شوند، از خدمات قابل توجه هلال‌احمر همدان از جمله جلب حداکثری مشارکت خیرین تشکر کرد.

وی با بیان اینکه آمده‌ایم تا از نزدیک بخاطر مجموعه تلاش‌های صورت گرفته، به شما خداقوت بگوییم، افزود: وظیفه اخلاقی خود می‌دانم فعالیت‌های شما را به رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور انتقال دهم.

معاون امور داوطلبان همدان نیز در سخنانی با بیان اینکه امروز کلنگ حفر یک حلقه چاه به فاصله ۵ کیلومتر از مرکز شهرستان در روستای گزمرکوک بر زمین زده می‌شود، افزود: بهره‌برداری از این چاه، آب شُرب سالم و بهداشتی را به ۱۶۰خانوار روستای گزمرکوک هدیه می‌کند.

صلح‌میرزایی با بیان اینکه اعتبار لازم برای این حفاری بالغ بر ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خواهد بود که از محل مشارکت نیکوکاران شهرستان کبودرآهنگ تأمین می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم پس از حفر چاه، شبکه آبرسانی نیز در این روستا دایر شود.

در ادامه این مراسم، کلنگ حفر چاه روستای گزمرکوک با حضور اهالی پرشور روستا، بر زمین زده شد تا نوید جاری شدن زندگی آباد در این روستا باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار