نماینده، ولی فقیه در همدان در جریان بازدید از واحد‌های تولیدی همدان گفت: همراهی مسئولان در مانع زدایی‌ها، مسیر تولید را هموار می‌کند.
کد خبر: ۹۹۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 15 September 2021
نماینده، ولی فقیه در همدان در جریان بازدید از واحد‌های تولیدی همدان گفت: همراهی مسئولان در مانع زدایی‌ها، مسیر تولید را هموار می‌کند.

به گزارش تابناک همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی بوعلی همدان، با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای افزایش تولید و اشتغال جوانان، اظهار داشت: هرگاه جوانان با همت خود و با روحیه جهادی وارد عرصه صنعت شده‌اند، شاهد موفقیت آن‌ها بوده ایم.

امام جمعه همدان با اشاره به دیدار دو سال گذشته خود از یکی از واحد‌های تولیدی، مطرح کرد: در هر حالی دو سال پیش این شرکت با ۳۰۰ نیرو در حال فعالیت بود که امروز با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریمی، اما توانسته زمینه اشتغال بیش از ۹۰۰ نفر را فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها مشکلاتی را برای صنعت گران به وجود آورده است، گفت: باید بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها، تحریم‌ها را به عنوان یک تهدید به فرصتی عالی تبدیل کنیم.

نماینده، ولی فقیه در همدان با بیان اینکه اقدام واحد‌های تولیدی موفق مصداق یک کار جهادی است، عنوان کرد: واحد‌های موفق باید در سطح جامعه و به خصوص در بین جوانان معرفی شوند، تا به همه ثابت شود که در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی هم می‌توان به کار تولیدی پرداخت و موفق بود.

وی افزود: البته همدلی و همراهی مسئولان در موفق شدن یک واحد تولیدی بسیار موثر است و می‌توانند با مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌های خود مسیر را برای تولید کننده هموار کنند.

شعبانی با تاکید بر اینکه حمایت و پیگیری مسئولان نباید تنها به واحد‌های نیمه تعطیل اختصاص یاید، گفت: با حمایت مسئولان از مجموعه‌های موفق، می‌توان شاهد افزایش چند برابری ظرفیت اشتغال در این واحد‌ها باشیم.


وی یکی از دلایل موفقیت برخی از واحد‌های تولیدی را عدم وابستگی آن‌ها به وام‌های بانکی دانست و اظهار داشت: واحد‌های تولیدی باید با استفاده از ظرفیت کشور‌های منطقه، به صادرات محصولات خود بپردازند.
 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار