مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از استانداردسازی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی در برخی روستا‌های تابعه شهرستان درگزین خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 15 September 2021
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از استانداردسازی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی در برخی روستا‌های تابعه شهرستان درگزین خبر داد.

 

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، سید هادی حسینی بیدار ضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در روستا‌های استان به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشترکین، گفت: بر همین اساس؛ عملیات لوله گذاری و اصلاح ۶۵۰ متر شبکه آبرسانی روستای "وسمق" از روستا‌های تابعه قروه درگزین با تلاش همکاران ما عملیاتی شد.

 

وی با بیان اینکه استانداردسازی ۵۰ انشعاب نیز از جمله اقدامات انجام شده در این روستا می‌باشد، عنوان کرد: این روستا از روستا‌های تحت پوشش شرکت آبفا  است که بر اساس سرشماری سال ۹۵، یک هزارو ۱۰۱ نفرجمعیت دارد.

 

حسینی بیدار در ادامه ضمن اشاره به عملیات لوله گذاری و اصلاح شبکه آبرسانی در روستای "گیودره" نیز گفت: اصلاح ۱۳۰ مترشبکه آبرسانی در روستای مذکور با ۶۵۲ نفر جمعیت در خرداد ماه سال جاری به طور کامل عملیاتی شد ضمن اینکه ۱۴ فقره استانداردسازی انشعاب نیز با تلاش همکاران ما در امور آب و فاضلاب قروه درگزین امکان پذیر گردید.

وی همچنین به پروژه اصلاح شبکه آبرسانی روستای "شوند قروه" به طول ۶۵۰ متر اشاره اظهار کرد: قرار گفت: تاکنون ۴۰۰ متر لوله گذاری و اصلاح شبکه در روستای مذکور به اتمام رسیده و مابقی کار در دست انجام می‌باشد.

مدیر عامل آبفای استان در ادامه با اذعان به اینکه در حال حاضر پروژه مذکور با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام می‌باشد، افزود: پیش بینی می‌شود لوله گذاری ۲۵۰ متر از شبکه مذکور  طی روز‌های باقی مانده از هفته جاری به طور کامل اجرایی شود.

وی  در بخش دیگری از سخنانش به حفاری چاه روستای "سوزن" از روستا‌های تابعه قروه درگزین اشاره کرد و گفت: این پروژه که با همکاری یکی از خیرین روستا در دست انجام  می‌باشد هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در مرحله حفاری است که پس از اتمام تعهد خیر محترم (آقای مصطفی لو) در بخش حفاری، عملیات تجهیز و انتقال آب تا مخزن توسط امور آبفای قروه عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه  ما با تمام توان در راستای نهضت خدمت رسانی به مردم در حوزه  تأمین آب شرب ایستاده ایم و در این رهگذر از هیچ کوششی مضایقه نخواهیم کرد گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر و با توجه به ایجاد محدودیت در تخصیص اعتبارات دولتی، شاهد همراهی ستودنی خیرین در تامین نیاز‌های مالی و معنوی جامعه، به ویژه در پروژه‌های آبرسانی هستیم که این نوع از اقدامات خداپسندانه، بسیار ستودنی است.   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار