دبیر اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی همدان از حضور اتاق همدان در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران و عمان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 14 September 2021
دبیر اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی همدان از حضور اتاق همدان در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران و عمان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، طاهره ایزدی، دبیر اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی همدان گفت: نمایشگاه مجازی ایران و عمان از ۲۹ شهریور تا چهارم مهر ماه سال‌جاری با حضور بنگاه‌های اقتصادی دو کشور برگزار می‌شود.

دبیر اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی همدان گفت: این نمایشگاه در راستای بهبود روابط تجاری دو کشور با استفاده از بستر شبکه‌های مجازی برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: نخستین نمایشگاه اختصاصی با نام نمایشگاه مجازی ایران و عمان و با حضور فعالان اقتصادی دو کشور و در بخش‌های مختلف تجاری، صنعتی، معدنی، کشاورزی، دانش بنیان و فناوری اطلاعات بر روی پلتفرم نمایشگاه مجازی ایران برگزار خواهد شد.

ایزدی افزود: در این نمایشگاه تجار، بازرگانان، صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی استان همدان در کنار همتایان عمانی خود در زیر چتر نمایشگاه مجازی ایران حضور خواهند داشت.

او تأکید کرد: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند در شرایط کنونی پاندمی کرونا منجر به حضور موثر شرکت‌های ایرانی در بازار‌های هدف باشد.

این مسئول گفت: پلتفرم نمایشگاه مجازی با امکانات و زیر ساخت‌هایی که در اختیار دارد می‌تواند بنگاه‌های اقتصادی و تجاری را با تمام پتانسیل‌هایی که دارد به بازرگانان عمانی معرفی کند.

او ادامه داد: تجار ایرانی برای برقراری ارتباط با بازرگانان عمانی هیچ گونه محدودیتی از لحاظ برقراری ارتباط اعم از تصویری، صوتی و معرفی پتانسیل ها، محصولات و خدمات نخواهد داشت.

منبع: بازار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار