مدیر منطقه: تعداد خودرو‌های عمومی ناوگان حمل و نقل سبک اعم از تاکسی‌های داخل شهری، اینترنتی و وانت بار که با تسهیلات وزارت نفت دوگانه سوز شده اند به مرز ۴۵۰۰ دستگاه رسید.
کد خبر: ۹۹۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱ 12 September 2021
مدیر منطقه: تعداد خودرو‌های عمومی ناوگان حمل و نقل سبک اعم از تاکسی‌های داخل شهری، اینترنتی و وانت بار که با تسهیلات وزارت نفت دوگانه سوز شده اند به مرز ۴۵۰۰ دستگاه رسید.

به گزارش تابناک همدان، امین روستایی، از شتاب‌گیری و اجرای با دقت و جدیت طرح بزرگ تبدیل خودرو‌های عمومی تک سوز به دوگانه سوز با استفاده از تسهیلات وزارت نفت در سراسر استان خبر داد.

وی گفت: از ابتدای این طرح تا کنون ۴ هزار و ۴۰۴ دستگاه از خودرو‌های واجد شرایط دوگانه سوز شده‌اند.

روستایی با بیان اینکه در شرایط فعلی دوگانه سوز کردن هر خودرو نزدیک به ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد تصریح کرد: این هزینه برای خودرو‌های عمومی تاکسی و وانت کامل رایگان بوده و تا سقف ۸۰ درصد هزینه‌ها نیز برای دیگر خودرو‌های اینترنتی را وزارت نفت تقبل کرده است.

وی ادامه داد: مسؤولان و کارشناسان منطقه، به طور مستمر از ۷ کارگاه مجاز تبدیل در استان بازدید و در صورت وجود مشکلات احتمالی در روند کار، امور را منعکس و تا رفع آن پیگیری خواهند کرد.

مدیر منطقه همدان با اشاره به اینکه مصرف گاز طبیعی فشرده (cng) در پایان مردادماه سال جاری، ۱۴ میلیون و ۶۳۸ هزار مترمکعب بوده است، اظهار کرد: با استفاده از فرمول جایگزین معادل مصرف سی ان جی نسبت به بنزین، در این ماه ۱۳ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

امین روستایی یادآور شد: ظرفیت بالایی در کارگاه‌های تبدیل در استان وجود دارد؛ اما تقاضا برای دوگانه سوز کردن کم است. 

وی خاطرنشان کرد: روال ثبت نام و تقاضا مانند گذشته بوده و متقاضیان مشمول طرح باید در سامانه اینترنتی GCR.NIOPDC.IR ثبت نام کرده، کارگاه مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در صف انتظار قرار گیرند تا به محض اعلام، برای دوگانه سوز شدن خودروی خود مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار