علی‌محمد عنایتی اکمل از طرف هیات مدیره شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب شد.
کد خبر: ۹۹۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 11 September 2021
علی‌محمد عنایتی اکمل از طرف هیات مدیره شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سیاحتی علیصدر پس از تایید هیات مدیره شرکت سیاحتی علیصدر، در جلسه صبح روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، که با حضور مهرداد نادری فر رئیس هیات مدیره و مدیرکل اموراجتماعی استانداری همدان و مدیران داخلی شرکت تشکیل شد، علی‌محمد عنایتی اکمل به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.

نادری فر رئیس هیات مدیره شرکت سیاحتی علیصدر و مدیرکل اموراجتماعی استانداری همدان در این جلسه با گوشزد این نکته که برای مشکلات باید تدبیرکرده، ولی نباید قانون را بخاطر رفاه حال کسی بشکنیم، گفت: ما یک خانواده بوده و مشکل درون خانگی را خودمان حل و فصل کردیم و اجازه دخالت به دست‌های بیرون از شرکت علیصدر را ندادیم و به امید خدا بزودی با مشارکت کارکنان و کارگران خدوم شرکت در غارعلیصدر، از این بحران خارج خواهیم شد.
مهرداد نادری فر با تاکید بر تلاش مضاعف در راستای اعتلای نام و برند علیصدر در کشور و جهان گفت: خوشبختانه شرکت علیصدر دارای نیرو‌های با ارزش و نیرومندی است که در این بین، هیات مدیره آقای علی‌محمد عنایتی اکمل را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت به مدت دو سال انتخاب کردند. 
علی‌محمد عنایتی اکمل سوابقی از جمله مدیرحراست شرکت سیاحتی علیصدر، مسئول حراست، بازرسی، ارزشیابی و امور حقوقی فرمانداری کبودراهنگ را در کارنامه کاری خود دارد. 

در پایان جلسه از زحمات و اقدامات مهدی مجیدی طی مدت ۱۸ ماه حضور در این شرکت تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار