فرماندار همدان گفت: برگزاری کنگره ملی شهید مدنی در همدان منشأ خیر و برکت بوده و چند پروژه عمرانی در شهرکی که به نام ایشان مزین شده، افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ 10 September 2021
محمد علی محمدی اظهار داشت: مسئولیت دو کمیته هماهنگی امور انتظامی و امنیتی و امور زیربنایی و خدمات عمومی کنگره برعهده فرمانداری است که جلسات لازم برای هماهنگی کار‌ها برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری برنامه در فضایی مناسب اندیشیده شده است.

به گزارش تابناک همدان، وی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده همزمان با برگزاری کنگره هم گفت: شهید مدنی منشأ برکات فراوان در همدان بوده و مراکز با ارزشی، چون مسجد، مؤسسه قرض الحسنه، مؤسسه دارالایتام و مجموعه‌های عام المنفعه دیگری از ایشان به یادگار مانده است.

مسئول کمیته امور زیربنایی و خدمات عمومی کنگره ملی شهید مدنی افزود: به منظور تقدیر از خدمات ارزنده شهید مدنی در همدان مقرر شد تا به روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرکی که به نام این شهید بزرگوار مزین شده سرعت بخشیده و برای بهره برداری آماده شود.

محمدی بیان کرد: ازمهمترین این پروژه‌ها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرک شهید مدنی است که پس از ۱۲ سال وقفه در روز برگزاری کنگره ملی شهید مدنی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: این مرکز دارای سالن اجتماعات و کارگاه‌های متعدد هنری است که می‌تواند به قشر کودک و نوجوان شهرک شهید مدنی خدمت رسانی کند.

فرماندار همدان اعلام کرد: افتتاح مجتمع فرهنگی که به همت ناحیه مقاومت بسیج ساخته شده و ساختمان اداری شهرداری ناحیه ۲ از دیگر پروژه‌هایی است که همزمان با برگزاری کنگره ملی در شهرک شهید مدنی به بهره برداری می‌رسد.

محمدی افزود: جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی و اجرای طرح اصلاح هندسی ورودی شهرک که از مطالبات مردم است هم در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در حاشیه برگزاری کنگره ملی شهید مدنی، مقدمات لازم برای ساخت زمین چمن دوم در شهرک شهید هم انجام شده و بوستان بانوان به وسعت ۴ هزار متر مربع کلنگ زنی می‌شود.

محمدی بیان کرد: کلنگ زنی بازارچه عرضه میوه و تره بار به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه در زمین‌های وقفی شهرک شهید مدنی هم همزمان با برگزاری کنگره انجام می‌شود.

وی گفت: مرمت بیت شهید مدنی واقع در خیابان شهدا هم که خاطرات روز‌های مبارزات انقلاب اسلامی را برای مردم همدان زنده می‌کند به مناسبت برگزاری کنگره ملی مرمت شده است.

مسئول کمیته امور زیربنایی و خدمات عمومی کنگره ملی شهید مدنی از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و افزود: این کار به کمک نهادهایی، چون ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بهزیستی، کمیته امداد و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در همدان انجام می‌شود.


محمدی اعلام کرد: رایگان شدن ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه شهرک شهید مدنی در ۲۰ شهریور به مناسبت چهلمین سالروز شهادت این روحانی برجسته هم پیشنهاد شده که در صورت موافقت شهرداری و سازمان اتوبوسرانی انجام می‌شود.
 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار