امام جمعه همدان:
امام جمعه همدان با اشاره به نقش مجمع نمایندگان استان در انتخاب استاندار، گفت: انتظار مردم بر این است که مجمع نمایندگان با اجماع بر روی گزینه‌ای کارآمد، با وزارت کشور و دولت برای انتخاب استانداری کارآمد تعامل داشته باشد.
کد خبر: ۹۹۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ 10 September 2021
امام جمعه همدان با اشاره به نقش مجمع نمایندگان استان در انتخاب استاندار، گفت: انتظار مردم بر این است که مجمع نمایندگان با اجماع بر روی گزینه‌ای کارآمد، با وزارت کشور و دولت برای انتخاب استانداری کارآمد تعامل داشته باشد.
به گزارش تابناک همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته همدان، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، به تشریح عوامل زمینه ساز آفت در دولت پرداخت و اظهار داشت: عدم توجه و بی‌تفاوتی نسبت به مسائل اصلی کشور، باعث سست شدن دولت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تحقق عدالت در توجه ویژه به فعالیت‌های اولویت‌دار است، گفت: دولت باید به دنبال اصلاح برخی از ساختار‌ها حرکت کند و برای عادلانه بودن ساختار‌های اقتصادی و فرهنگی در کشور برنامه ریزی داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در همدان افزود: صرفا با حضور مدیر عدالتخواه و کارآمد نمی‌توان انتظار برخورد و مبارزه لازم با فساد را داشت و ضروری است که دولت با دلال‌ها و مافیای اقتصادی ساختار یافته به صورت جدی مقابله کند.

وی با بیان اینکه دولت باید با افرادی که بازار را با اخلال مواجه می‌کنند، مقابله کند، مطرح کرد: با متخلفان در هر سطحی که حضور دارند باید با قاطعیت و بدون مماشات برخورد کرد.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه دولت در انتخاب مسئولان و مدیران باید بسیار حساس و با دقت عمل کند، اظهار داشت: نباید اجازه حضور مدیران و مسئولان سست بر روی کار را بدهیم، چرا که مدیر ناکارآمد، دولت را سست خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش مجمع نمایندگان استان در انتخاب استاندار، عنوان کرد: انتظار مردم بر این است که مجمع نمایندگان با اجماع بر روی گزینه‌ای کارآمد، با وزارت کشور و دولت برای انتخاب استانداری کارآمد تعامل داشته باشد.

شعبانی با بیان اینکه استاندار همدان باید توانایی رفع مشکلات این منطقه را داشته باشد، گفت: همدان در حوزه صنعت، کشاورزی و حتی آب دارای مشکلاتی است و انتظار موجود از استاندار آینده استان تلاش برای رفع این مشکلات است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های، با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی کشور، مطرح کرد: متاسفانه در استان به ویژه در شهر همدان با مشکل مسکن به عنوان یکی از مشکلات اساسی روبرو هستیم و لذا از همه مردم عزیز دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان درخواست دارم تا در شرایط سخت فعلی نسبت به مستاجران انصاف بیشتری داشته باشند.

امام جمعه همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مدنی، عنوان کرد: شهید مدنی مجتهدی انقلابی بود که در حوزه اجتماعی دارای فعالیت‌های بسیاری بود که حتی با گذشت سالها، هنوز هم آثار و برکات این اقدامات ماندگار است.
 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار