مدیر صندق کار آفرینی صندق امید همدان گفت: طرح بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های درون شهری همدان با حمایت صندوق کارآفرینی امید به بهره برداری رسید با اجرای این طرح ۲۶ نفر مشغول به کار شده اند.
کد خبر: ۹۹۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵ 31 August 2021

حمایت صندوق کارآفرینی امید همدان از باز سازی اتوبوس های فرسوده

مدیر صندق کار آفرینی صندق امید همدان: طرح بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های درون شهری همدان با حمایت صندوق کارآفرینی امید به بهره برداری رسید. با اجرای این طرح ۲۶ نفر مشغول به کار شده اند.

به گزارش تابناک همدان، محسن افروخته در مراسم بهره برداری از نوسازی و بازسازی اتوبوس‌های شهری همدان افزود: بازسازی کلی ناوگان حمل و نقل اتوبوسی به مبلع ۹۰ میلیون در تفاهم نامه دیده شده و همدان اولین استانی است که این تفاهم نامه را اجرایی کرده و هشت مورد آن را به منصه ظهور رسانده است.

وی گفت: در سال گذشته و امسال ۱۱۶ میلیارد ریال در استان همدان برای ۱۲۰۰ طرح پرداخت شده که برای ۲۵۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است. نتیجه اینکه عملکرد استان نسبت به سال گذشته ۱۱۹% افزایش یافته است.

وی در ادامه گفت: صندوق آمادگی دارد در حوزه‌های مربوط به شهرداری همکاری‌های دیگری را اجرایی کند، از جمله مساله خرید موتور‌های برقی و دوچرخه که با شهرداری تهران و اصفهان در حال انجام است و تفاهم نامه ساماندهی مشاغل مزاحم و دستفروش‌ها هم که با شهرداری تهران منعقد شده، در حال اجراست. مخصوصا همدان ظرفیت گردشگری خوبی در منطقه گنجنامه و بلوار ارم دارد که می‌توانیم مشاغل آن مناطق را در جای مناسبی ساماندهی کنیم.

افروخته در انتها اعلام کرد ده طرح دیگر همزمان در استان و به طور ویدیو کنفرانسی به بهره برداری خواهند رسید.
در ادامه مراسم، شهردار همدان از همراهی صندوق تشکر کرد و گفت: امیدواریم با ادامه همکاری صندوق با مدیریت شهری، بتوانیم اتوبوس‌های بین شهری و تاکسی‌های شهری را نیز بازسازی کنیم.

نوراله زاده در مراسم بروزآوری اتوبوس‌های شهری خاطر نشان کرد: از آقای فلاح، نماینده مردم شریف همدان تشکر می‌کنم که مجدانه پیگیر مسایل شهر همدان هستند.

نوراله زاده اعلام آمادگی کرد تا با انعقاد تفاهم نامه با شهرداری همدان، نوسازی و بازسازی تاکسی‌های شهری همدان انجام پذیرد. اعتبار لازم برای این بخش از کسب و کار‌های اجتماعی آماده است و اعتبارات لازم این تفاهم نامه آماده پرداخت است.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار