مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در آینده نزدیک سه سال تخصصی در استان به بهره برداری می‌رسد که بیش از هشت هزار متر به فضای ورزشی استان اضافه می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 24 August 2021

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در آینده نزدیک سه سال تخصصی در استان به بهره برداری می‌رسد که بیش از هشت هزار متر به فضای ورزشی استان اضافه می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، حمید سیفی در خصوص این پروژه که بعد از ۱۵ سال تعطیلی دوباره از سر گرفته شده است، افزود: این کمپلکس ورزشی در ۸ الی ۹ طبقه تکمیل می‌شود که هفت طبقه از این مجموعه فضای ورزشی می‌شود.
وی در خصوص ساختمان فعلی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: مجموعه فعلی به هتل ورزشی با ظرفیت ۲۵۰ تخت تبدیل می‌شود.

مدیر کل ورزش جوانان استان همدان تصریح کرد: سیاست کاری این اداره کل به نحوی است که نگاهی ویژه و تخصصی به رشته‌هایی که در سطح جهانی مدال آور هستند داشته باشیم و در صدد هستیم بتوانیم مدال آوری را ترویج دهیم و برند سازی را از ورزشکاران استانی آغاز کنیم.

 سیفی گفت: جلسات تخصصی آغاز شده و هفته‌ای سه جلسه با هریک از هیئت‌های تخصصی نشست برگزار می‌شود که در این جلسات نیازها، آسیب ها، تهدید‌ها و. مطرح می‌شود که کمیته‌های نظارت بعد از شنیدن این مشکلات در صدد رفع آن‌ها اقدام می‌کنند.

مدیر کل ورزش جوانان استان همدان اشاره‌ای به فعالیت مجدد بهنام آرین دوچرخه سوار همدانی که خارج از استان فعالیت ورزشی خود را دنبال می‌کرد، گفت: وقتی نگاه مدیریتی نگاهی کلان و مثبت اندیشی باشد میبینیم که دوچرخه سوار استان بعد از ۱۲ سال دوری مهاجرت معکوس میکند.

وی افزود: این ورزشکار حدود یک سال است که زیر نظراین سازمان است و درصدد هستیم مشکلاتش را مرتفع کنیم که بدون هیچ گونه دغدغه به فعالیت خود ادامه دهد.

سیفی در ادامه گفت: استان همدان به دلیل آب و هوا و ارتفاعی که از سطح دریا دارد متمایز شده است لذا این پتانسیل را دارد که کمپ‌های تیم ملی در این استان دایر شود. البته دسترسی به مرکزکشور، فرهنگ بالای ورزشی و پذیرش توریسم ورزشی از دیگر محاسن این استان است که این استان را متمایز می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین خبری که می‌توانند در حیطه ورزش نوید دهند گفت: همه تلاش خود را به کار گرفته ایم که در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۴ بتوانیم عضو تیم ملی داشته باشیم و مدال کسب کنیم لذا تمامی امکاناتی که لازم است برای مطرح شدن و عضو تیم ملی شدن در المپیک ۲۰۲۴ قطعا در نظر خواهیم گرفت.

سیفی اشاره کرد: همانگونه که در سنوات قبل موفق به کسب مدل شدیم اکنون نیز در استان مدال المپیک می‌خواهیم و اگر باور کنیم که مدال المپیک در دستان ما است و زمان سوزی نکنیم قطعا نتیجه خوب و قابل قبولی خواهیم گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار