معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از تکمیل ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان، خبر داد
کد خبر: ۹۸۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷ 03 August 2021
 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از تکمیل ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان، خبر داد

به گزارش تابناک همدان، دکتر ابراهیم جلیلی  اظهار کرد: در حال حاضر با ورود به موج پنجم همه گیری کووید ۱۹ شاهد روند افزایشی مراجعان به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان، هستیم و ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه در سراسر استان، تکمیل شده است.

جلیلی تصریح کرد: به دلیل شرایط موجود، تمام عمل‌ها و پذیرش‌های غیراورژانسی در مراکز دولتی لغو شده است و افرادی که تمایل به انجام عمل‌های غیراورژانسی دارند باید به مراکز خصوصی، مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تمام بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه درگیر بیماران کرونایی هستند و اورژانس سایر مراکز نیز بیماران کرونایی را معاینه می‌کند، اما در مراکز خصوصی به دلیل کمبود فضا، امکان بستری بیماران کرونایی وجود ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان، در رابطه با وضعیت دارو‌هایی که برای بیماران مبتلا به کووید استفاده می‌شود، گفت: در حال حاضر مشکلی در کمبود داروی بیماران کرونایی نداریم و رمدسیویر هم به مقدار لازم در استان، وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثر بیماران کرونایی استان همدان، مبتلا به نوع دلتای این ویروس شدند و امیدواریم با گسترش واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک شاهد کنترل بیماری در روز‌های آینده باشیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار