معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۵۰ درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳ 03 August 2021
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۵۰ درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ملایر خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، فرهاد بختیاری فر با اشاره به اجرای ۳ هزارو ۱۲۱ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرملایر گفت: این پروژه درراستای ایجاد تاسیسات زیرساختی در شهر ملایر، با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی مطابق احجام توافق نامه در دست انجام می‌باشد.

وی عنوان کرد: همزمان با اجرای شبکه و اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ متر لوله انشعاب، تعداد ۳۵۰ فقره سیفون انشعاب نیز نصب می‌گردد.

وی توضیح داد: مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان می‌باشد که با اجرای آن یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار نفر از ساکنین شهر ملایر تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب  قرار می‌گیرند.

بختیاری فرهمچنین با اشاره به اینکه پروژه ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان‌های سعدی و کوچه‌های منتهی به خیایان تعاون شهر ملایر در دست انجام می‌باشد، عنوان کرد:شهر ملایر در حال حاضر دارای  ۲۶ کیلومتر شبکه اصلی و ۹۵ کیلومتر شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب است که شبکه اصلی آن به صورت صددرصد به انجام رسیده و اجرای شبکه فرعی این شهر در دست انجام می‌باشد.

 منبع: روابط عمومی آبفای استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار