رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری یادواره شهدای فوتبالیست در تاریخ 6 مهرماه خبر داد و گفت: 14 مسابقه ورزشی در رشته‌های مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸ 23 September 2015
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری یادواره شهدای فوتبالیست در تاریخ 6 مهرماه خبر داد و گفت: 14 مسابقه ورزشی در رشته‌های مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛مهدی رضایی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا و از جان‌گذشتگی ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه وظیفه مردم و مسئولان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و یادآوری ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های امروز است گفت: برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس تنها گوشه‌ای از روزهای هشت سال جنگ تحمیلی را برای ما زنده می‌کند.

رئیس ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه در شهرستان ملایر نیز برنامه‌های متنوعی همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود افزود: اداره ورزش و جوانان ملایر نیز 25 برنامه محوری را همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد کرد.

وی از برگزاری 14 مسابقه ورزشی در رشته‌هایی چون والیبال، فوتسال، اسکیت، دارت، دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز، ایروبیک و کشتی و... خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات در رده‌های سنی مختلف ویژه ورزشکاران آقا و بانو برگزار می‌شود.

رضایی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در تاریخ سوم مهرماه، غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت و ایثار در زورخانه پوریای ولی و دیدار مسئولان ورزشی با امام جمعه را از جمله این برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر برشمرد.

‌وی از برگزاری یادواره شهدای فوتبالیست در 6 مهرماهخبر داد و گفت: مراسم زیارت عاشورای بانوان در پارک بانوان و همایش ورزش صبحگاهی از دیگر برنامه‌های اداره ورزش و جوانان ملایر در هفته دفاع مقدس است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام سالن‌های ورزشی ملایر به نام شهدای گرانقدر این شهرستان نامگذاری شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار