دبیر جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت از تعویق زمان برگزاری مراسم اختتامیه و نمایشگاه نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲ 01 August 2021
دبیر جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت از تعویق زمان برگزاری مراسم اختتامیه و نمایشگاه نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، سعیده آقاخانی گفت: به دلیل ضرورت عبور از پیک پنجم کرونا و قرمز و بحرانی بودن وضعیت این بیماری در استان همدان، تصمیم بر آن شد تا برگزاری مراسم اختتامیه و نمایشگاه نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت را تا زمان تغییر وضعیت کرونا به تعویق بیاندازیم.

آقاخانی گفت: با پایان فراخوان این جشنواره، ۱۸۰ اثر نقاشی در ابعاد ۲۰ در ۲۰ سانتی متر از سراسر کشور به دبیرخانه رسید که فرایند داوری این آثار در حال انجام بوده و مقدمات برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره و نمایشگاه در فضای باز باغ عمارت نظری همدان، مهیا شده است، با این حال به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی در خصوص حفظ سلامت همگان، و با توجه به اینکه برگزاری نمایشگاه و مراسم قدردانی از برگزیدگان ولو در فضای باز می‌تواند موجب ازدحام شده و سلامت افراد را به خطر بیاندازد، تا تغییر شرایط بیماری کرونا حوصله خواهیم کرد.

وی با قدردانی از هنرمندان نقاشی و گرافیک که در این جشنواره شرکت کردند اظهار کرد: آرزوی ما سلامتی همه مردم و دوستداران طبیعت در همه اقشار است.

آقاخانی افزود: زمان جدید برگزاری جشنواره و نمایشگاه نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ با تغییر وضعیت بیماری کرونا در استان اعلام خواهد شد و در صورت تداوم شرایط قرمز و بحرانی به مدت طولانی، در مورد برگزاری این نمایشگاه و مراسم پایانی در فضای مجازی تصمیم گیری می‌شود.
 
منبع: روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار