برای دومین سال متوالی
مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح خبر از کسب رتبه نخست این نیروگاه برای دومین سال متوالی را داد.
کد خبر: ۹۸۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹ 01 August 2021
مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح خبر از کسب رتبه نخست این نیروگاه برای دومین سال متوالی را داد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح بیان کرد: با افزایش آمادگی نیروگاه در سال ۹۹ و کاهش چشمگیر نرخ خروج اضطراری، این نیروگاه رتبه نخست آمادگی تولید در سال ۹۹  در بین نیروگاه‌های حرارتی را کسب کرد.

عبدالمجید دیناروند با اشاره به کسب این رتبه در پیک تابستان سال گذشته، پایداری واحد‌های نیروگاه، توانایی تولید نامی و کاهش خروج اضطراری را از مهمترین مشخصه‌های واحد‌های نیروگاهی برشمرد و افزود: با شروع روند روبه رشد نیروگاه شهید مفتح در طی پنج سال گذشته، این مجموعه موفق شد برای دومین سال متوالی رتبه نخست آمادگی تولید را از آن خود کند.
 
مدیر عامل نیروگاه با بیان اینکه نرخ خروج اضطراری این نیروگاه در طی پنج سال گذشته هزار درصد کاهش داشته است افزود: نرخ خروج اضطراری از ۱۱٫۶ درصد در سال ۹۵ به ۱٫۱۲ درصد در سال ۹۹ کاهش یافته است که این موضوع یک موفقیت بزرگ برای صنعت تولید برق محسوب می‌شود.

دیناروند ضمن تأکید بر عزم جدی پرسنل نیروگاه در تکرار موفقیت قبلی گفت: نیروگاه شهید مفتح با آمادگی ۱۰۰ درصدی و پایدار انرژی در تابستان سال‌جاری نقش مهمی در تأمین بخشی از نیاز شبکه سراسری برق کشور داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار