دبیر کل جبهه وحدت ملی استان همدان، گفت: چارت و ساختار جبهه وحدت ملی از رییس واعضای شورای سیاست گذاری که بعضا نخبگان و نمایندگان مجلس، معاونت وزرا هستند، تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۸۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 30 July 2021
دبیر کل جبهه وحدت ملی استان همدان، گفت: چارت و ساختار جبهه وحدت ملی از رییس واعضای شورای سیاست گذاری که بعضا نخبگان و نمایندگان مجلس، معاونت وزرا هستند، تشکیل شده است.

به گزارش تابناک همدان، علی جلالوند در جمع خبرنگاران با اشاره به ماهیت و نحوه تشکیل جبهه وحدت ملی، افزود: این مجموعه سابق بر این به صورت ائتلاف وحدت ملی فعالیت داشت که در حال حاضر کار خود را در قالب "جبهه وحدت ملی" آغاز کرده است.

وی یاد آور شد: جبهه وحدت ملی متشکل از ۱۲۴ نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۲۳ تشکل، صنف و حزب است و اعضای شورای راهبردی استان همدان نیز از نخبگان و دلسوزان شهر همدان انتخاب شده اند.

جلالوند در ادامه با اشاره به فعالیت معاونت‌های جبهه وحدت ملی، خاطر نشان ساخت: جبهه وحدت ملی از معاونت‌های مختلف از جمله معاونت ورزش، جوانان، بانوان، رسانه و سمن‌ها و ... تشکیل شده است.

رییس کارگروه تشکل‌های مردم نهاد کشور، جبهه وحدت ملی را فراجناحی اعلام کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در انتخابات شورای ششم این فراجناحی بودن کاملا مشهود بود.

جلالوند با اشاره به مهمترین اهداف جبهه وحدت ملی، یاد آور شد: در عین حال که به همه احزاب و جناح‌ها احترام می‌گذاریم یکی از مهمترین اهداف جبهه ایجاد انسجام و وحدت بین احزاب و تشکل‌ها است.

وی در بخش دیگر سخنان خود، با بیان اینکه جبهه وحدت ملی برخلاف بقیه احزاب و تشکل‌ها که فقط در زمان انتخابات فعال هستند، کار خود را، آغاز کرده است، افزود: جبهه وحدت ملی مطالبه محوری را مبنای کار خود در راستای تامین منافع مردم ومنافع ملی قرار داده است.

جلالوند تبیین و پیگیری منویات مقام معظم رهبری را از دیگر اهداف جبهه وحدت ملی اعلام کرد وگفت: ما مصمم بر اجرای دقیق بیانیه مقام معظم رهبری هستیم و اهم فعالیت‌ها در مبحث اصناف و تشکل‌ها و احزابی که هستند در انسجام آن ورود خواهیم داشت.

وی توجه به جوانگرایی و شکوفایی استعداد‌ها را از دیگر اهداف برشمرد و تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در استان همدان در آینده خواهیم داشت که یکی از آن‌ها توجه به جوانان و استعداد‌های آن‌ها و حرکت به سمت تخصص گرایی خواهد بود.

رییس شورای سیاست گذاری جبهه وحدت ملی استان همدان نیز در این نشست خبری گفت: جبهه وحدت ملی در استان همدان یک مجموعه جوانی است که به مرور زمان می‌توانیم تصمیمات سازنده‌ای را اتخاذ کنیم.

محمد رحمانی با بیان اینکه شورای سیاستگذاری جبهه وحدت ملی استان، نشست با اصحاب رسانه را در راس برنامه‌های خود قرار داده است، افزود: نقش رسانه‌ها برکسی پوشیده نیست چرا که فضای رسانه می‌تواند بستر گفتمان را ایجاد و سهل‌تر می‌توان درباره مسایل و مطالبه گری گفتگو کرد.

وی با اشاره به اینکه، همدلی وهمگرایی به شکل گفتمان با محوریت رسانه امکان پذیر است، خاطر نشان ساخت: ایجاد کمیته رسانه یکی از مهمترین اقدامات است که نقش به سزایی در این مجموعه دارد.

رحمانی در پایان داشتن برنامه قوی و منسجم را لازمه موفقیت شورای سیاست گذاری و پیشبرد اهداف جبهه وحدت ملی دانست و یاد آور شد: ما می‌توانیم برنامه‌هایی به شکل محلی یا منطقه‌ای و حتی با کارکرد ملی داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار