مددی مدیر کل استاندارد استان همدان گفت:
محمّد مددی گفت: بر اساس اعلام سازمان سنجش آزمون استخدامی انجام شده و ظرفیت‌های سازمان به تفکیک آزمون معرفی شده که فرایند مصاحبه معرفی شدگانی که توانسته اند از آزمون کتبی نمره قبولی را دریافت کنند در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۷۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 13 June 2021
محمّد مددی گفت: بر اساس اعلام سازمان سنجش آزمون استخدامی انجام شده و ظرفیت‌های سازمان به تفکیک آزمون معرفی شده که فرایند مصاحبه معرفی شدگانی که توانسته اند از آزمون کتبی نمره قبولی را دریافت کنند در حال برگزاری است.
 
به گزارش تابناک همدان، وی در خصوص نحوه پذیرفته شدگان گفت: طبق چارچوب مشخص و شیوه نامه‌ای که در سازمان ملّی استاندارد تدوین شده براساس آن شیوه نامه و فرم‌هایی که از طرف سازمان امور اداری و استخدامی کشور ارسال شده بر همان اساس اعمال می‌شود، یعنی بخش آزمون مهارت و دانش تخصصی، مهارت عمومی، امتیاز‌های پژوهش و رزومه علمی پزیرفته شدگان معیار سنجش قرار می‌گیرد. 

مددی در مورد تاریخ برگزاری آزمون استخدامی گفت: این آزمون دراواخر سال ۹۹ برگزار شده البته معرفی شدگان با توجه به شرایط کرونایی با تاخیری معرفی شدند البته فرایند مصاحبه استخدامی تا پایان خردادماه برگزار می‌شود و همه اطلاعات به سازمان استخدامی کشور ارسال می‌شود تا پذیرفته شوندگان حداکثر از شهریور ماه کار خود را شروع کنند.

مددی مدیر کل استاندارد استان همدان عنوان کرد:در این آزمون برای هفت نفر مجوز استخدام داشتیم که یک نفر نتوانست امتیاز علمی را کسب کند، فعلا از ۱۵ نفر معرفی شده برای مصاحبه استخدامی ۶ نفر پذیرفته و در مجموعه اداره کل استاندارد پذیرفته می‌شود.

وی ادامه داد: با استخدام این افراد باز هم بیش از ۵۰ درصد چارت سازمانی خالی است که پیگیر هستیم که چارت سازمانی مجموعه برای سرویس بهتر و کامل‌تر و توسعه نظام استاندارد سازی در استان بتوانیم چارت سازمانی خود را با نیرو‌های واجد شرایط پر کنیم. 

مددی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ۵۰ درصد از چارت سازمانی خالی است آیا عملکرد سازمان را تضعیف نمی‌کند، بیان کرد: پیگیر هستیم که این چارت تکمیل شود که به فراخور سیاست‌ها بالا دستی دولت و نظام باز می‌گردد.

وی در پاسخ به این سوال که چه افرادی می‌توانند در اداره کل استخدام شوند، گفت: به فراخور رشته‌های شغلی که در چارت سازمانی لحاظ شده متخصصین، فارغ التحصیلان مرتب با رشته‌های شغلی می‌توانند در آزمون سازمان سنجش شرکت کنند نهایتا بعد از احراض شرایط و کسب رتبه علمی با پاس کردن فرایند مصاحبه اختصاصی می‌توانند در مجموعه ما به عنوان نیروی متخصص استخدام شوند و مشغول به فعالیت شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار