استاندار همدان:
استاندار همدان با اشاره به نگاه ویژه دولت به توانمندی بانوان، گفت: هر کدام از بانوان شاغل در استان که توانایی لازم را در خود می‌بیینند اعلام کرده تا در پست‌های مدیریتی منصوب شوند.
کد خبر: ۹۷۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ 12 June 2021
 استاندار همدان با اشاره به نگاه ویژه دولت به توانمندی بانوان، گفت: هر کدام از بانوان شاغل در استان که توانایی لازم را در خود می‌بیینند اعلام کرده تا در پست‌های مدیریتی منصوب شوند.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، «سیدسعید شاهرخی» روز شنبه در دیدار با جمعی از بانوان شاغل در ادارات استان همدان که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون تعدادی از بانوان در پست‌های مدیریتی استان مشغول بکار هستند و مسئولیت خود را نیز به نحو احسن انجام می‌دهند. 

وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به جامعه بانوان دارد و آمادگی واگذاری پست‌های مدیریتی را به بانوان علاقمند داریم.

استاندار همدان به وجود ظرفیت‌های خوب علمی، هنری و ورزشی در این استان اشاره کرد و گفت: شرایط برای رشد و شکوفایی این استعداد‌ها و نقش آفرینی دختران در تمام بخش‌های استان فراهم شده است. 

او تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی از دختران این خطه در عرصه علمی به ویژه علوم هسته‌ای و پزشکی نوین در رتبه‌های تراز اول کشور قرار دارند که مایه مباهات هستند.

شاهرخی افزود: میدان و فضا برای رشد و اعتلای توانمندی‌های دختران در پایتخت تاریخ و تمدن کشور فراهم است و بی تردید از هیچ کمک و مساعدتی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم. 

وی به فعالیت گسترده دختران در هیات‌های اندیشه ورز استان همدان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۸۰۰ نفر عضو این هیات‌ها هستند که نقش آفرینی دختران در این فضای فرهنگی کاملا مشهود است. 

استاندار همدان به انتخابات ۲۸ خرداد نیز اشاره کرد و از بانوان استان همدان خواست مانند ادوار گذشته در انتخابات پیش رو هم حضور فعال داشته و اثربخشی و قدرت خود در تعیین سرنوشت کشور را نشان دهند. 

شاهرخی گفت: نه تنها در حماسه انتخابات بلکه در تمام رویداد‌ها و صحنه‌های ملی و مذهبی خواهان مشارکت فعال و جدی زنان هستیم. 

وی همچنین با اشاره به ویژگی‌های برجسته رفتاری و اخلاقی حضرت معصومه (س)، افزود: شخصیت این بانوی بزرگ نه تنها از زاویه دینی و مذهبی بلکه در ابعاد علمی بسیار قوی و غنی است که باید توسط دختران این سرزمین مورد مطالعه و واکاوی قرار گیرد. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز دراین جلسه گفت: در سه سال گذشته با حمایت استاندار ۲۰ نفر از بانوان در سمت معاون و مدیرکل مشغول بکار شده اند و این رقم امسال به ۳۵ نفر افزایش یافته است. 

«ربیعه علیمحمدی» بیان کرد: این آمار از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام شده و امیدواریم شاهد درخشش بیشتر بانوان در سال‌های آتی باشیم.

در این نشست با اهدای لوح سپاس از بانوان فعال و توانمند استان همدان تجلیل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار