در مراسمی با حضور سرپرست شهرداری منطقه چهار و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان از ۱۰ شهروند برگزیده در پویش کاشت ۸ هزار گل محمدی تقدیر شد.
کد خبر: ۹۷۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ 11 June 2021
در مراسمی با حضور سرپرست شهرداری منطقه چهار و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان از ۱۰ شهروند برگزیده در پویش کاشت ۸ هزار گل محمدی تقدیر شد.

به گزارش تابناک همدان، سرپرست شهرداری منطقه چهار در این مراسم گفت: شهرداری منطقه چهار در ورود به سال جدید، ۸ هزار گل محمدی بین شهروندان توزیع کرد و همراه با این اقدام، پویشی هم راه‌اندازی شد که شهروندان عکس‌های خود را از کاشت این گل‌ها برای ما ارسال کرند.

مجید شاکری با تشکر از همراهی شهروندان در این پویش گفت: بسیار خوشحالم که شهروندان در مسائلی که در شهر و از سوی مدیریت شهری اتفاق می‌افتد عکس العمل نشان می‌دهند و این حضور و اعلام نظر قطعا در پیشرفت و زنده‌بودن شهر موثر است.

وی با اشاره به شعار «شهر ما خانه ماست» گفت: معمولا این شعار، شهروندان را یاد نظافت و پاکیزگی می‌اندازد، ولی یکی از ابعاد مهم این عبارت، سرسبزی، طراوت و فضای سبز شهر است که باید در زندگی شهروندان، هم داخل خانه و هم فضای شهری نمود داشته باشد.

شاکری تاکید کرد: امیدوارم با کمک شهروندان و با همکاری سازمان فضای سبز شهرداری همدان بتوانیم در حوزه فضای سبز، اقدامات ارزنده‌ای که شایسته شهرمان است انجام دهیم.

در ادامه شهروندان خاطرات خود را از کاشت گل‌محمدی بیان کردند و از اقدام پسندیده شهرداری منطقه چهار قدردانی نمودند و خواستار ادامه چنین برنامه‌های از سوی شهرداری شدند.

در پایان این مراسم و با حضور حسین خانجانی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان از ۱۰ برگزیده این پویش تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار