نشست مشترک روشنگری کارکنان بسیجی شرکت‌های تابعه صنعت نفت در استان همدان با موضوع دعوت به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در محل حسینیه اردوگاه فرهنگی ـ ورزشی ابوذر شهر همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 10 June 2021
نشست مشترک روشنگری کارکنان بسیجی شرکت‌های تابعه صنعت نفت در استان همدان با موضوع دعوت به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در محل حسینیه اردوگاه فرهنگی ـ ورزشی ابوذر شهر همدان برگزار شد.
به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، این نشست ۱۹ خردادماه جاری، با هدف تنویر افکار عمومی و ترغیب کارکنان و اعضای خانواده‌های صنعت نفت به حضور حداکثری و مشارکت فعال در انتخابات پیش رو، با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی برگزار شد که استقبال پرشور کارکنان شاغل در این شرکت‌ها را در پی داشت.

 امین روستایی، مدیر شرکت پخش گفت: از ضرورت تحقق خواسته به حق مقام معظم رهبری مبنی بر حضور_حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی سخن گفت و خواستار مشارکت همگانی به ویژه کارکنان صنعت نفت و خانواده‌هایشان مانند گذشته در انتخابات ریاست جمهوری شد.

وی گفت: از میان دو گزینه رأی دادن و رأی ندادن ما تنها یک انتخاب داریم آن هم این است که باید رأی بدهیم و این وظیفه هر ایرانی است.

 روستایی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران زمین یک خانواده هستند که باید یک صدا و همدل مشکلات پیش رو را با انتخاب اصلح مرتفع کرده و اجازه دخالت به دشمنان خارجی و عوامل داخلی ندهند.

روستایی با بیان این که دشمنان هرگز نمی‌توانند دایه مهربان‌تر از مادر باشند اطمینان داد: هیچ بیگان‌های دلسوز مردم ما نبوده و خودمان باید خودمان را نقد و تقویت کنیم. هر فرد به عنوان یک شخص حقیقی باید رأی بدهد و در سرنوشت کشورش دخیل باشد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت‌های سوخترسانان گفت و یادآور شد: انبار نفت ایثارگران همدان به یکی از ۱۰ انبار برتر کشور بوده و نقش استراتژیک و حیاتی در تأمین و ارسال انواع فرآورده‌های نفتی به مقاصد مصرف در استان و اقصی نقاط کشور سوخت را داراست.

در ادامه مدیران عامل شرکت گاز، منطقه ۷ عملیات انتقال گاز استان و فرمانده بسیج دستگاه‌های اجرایی هر یک به بیان مطالبی در اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پرداختند و در بخش اصلی و پایانی از بیانات تخصصی استاد محمود قاسمی از اساتید دانشگاه بهره برده شد.

قاسمی با بیان اینکه دشمن خطرناک مترصد کوچکترین شکاف و تفرقه در میان ماست تصریح کرد: دشمنان نظام به دنبال نفوذ هستند و هزینه‌های سنگینی نیز در راه تحقق این هدف شوم مصروف داشته اند. مردم ما باید هشیار باشند و با انتخابی آگاهانه اجازه دخالت به بدخواهان نظام مقدس اسلامی را ندهند.

وی اظهار داشت: ما انتخابات را نه برای دوقطبی سازی بلکه برای وفاق ملی برگزار میکنیم و دوگانه‌سازی میدان و مذاکره به جد کاری غلط است.

قاسمی با بیان این جمله از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که "جمهوری اسلامی حرم است" ادامه داد: ما مدافعان این حرم بوده و باید از آن دفاع کنیم. 

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: مردم ما از مشکلات موجود در کشور ناراضی هستند که وضع فعلی ناشی از سوء مدیریت است و اگر تفکر و مکتب حاج قاسم وارد میدان مدیریت هم شود قطعا آینده پربار پیش روی ملت ایران خواهد بود. 
 
وی در پایان با اشاره به اینکه وضع موجود حاصل انتخاب ماست خواستار حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب با سعه صبر و بلوغ سیاسی شد.

گفتنی است ۱۸ خردادماه نیز جلسه‌ای با موضوع بصیرت افزایی و اخلاق انتخاباتی در محل انبار نفت نوشیجان ناحیه ملایر با حضور امام جمعه و نماینده، ولی فقیه شهرستان ویژه ملایر، معینی فر، معاون بازرگانی شرکت پخش منطقه و دیگر مسئولین و کارکنان شاغل در این ناحیه برگزار شد. 

امام جمعه شهرستان ویژه ملایر شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و دینی عموم مردم جامعه دانست و به بیان مصادیقی از وصیت نامه‌های شهدا و نکته‌هایی از تاریخ معاصر و ذکر نمونه‌هایی از دخالت‌های دشمنان در امور داخلی کشورمان طی دوران معاصر پرداخت.

حجت الاسلام برقراری حضور حداکثری مردم در شعب اخذ رأی و در نهایت تلاش در انتخاب اصلح را به عنوان عمل به یک واجب دینی راهگشا و نجات بخش دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار