پیست دو ومیدانی استادیوم ۵۰۰۰ نفری سردار شهید حاج مرتضی روحیان شهرستان ملایر میزبان اردوی آمادگی دوومیدانی کاران استان همدان بود.
کد خبر: ۹۶۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ 09 June 2021
پیست دو ومیدانی استادیوم ۵۰۰۰ نفری سردار شهید حاج مرتضی روحیان شهرستان ملایر میزبان اردوی آمادگی دوومیدانی کاران استان همدان بود.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از شهرستان ملایر، اردوی آمادگی دومیدانی کاران استان همدان با هدف ایجاد آمادگی و محک زدن توانایی ورزشکاران این رشته ورزشی در استان در بخش آقایان با همکاری هیئت‌های دو میدانی استان و شهرستان و اداره ورزش و جوانان این شهرستان در پیست دو ومیدانی استادیوم ۵۰۰۰ نفری سردار شهید حاج مرتضی روحیان برگزار شد.

بیش از بیست و پنج نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان از شهرستان‌های همدان و، ملایر و تویسرکان در این اردوی آمادگی شرکت کردند و در رشته هایی، چون دو سرعت، دو استقامت، پرتاب گوی استعداد و توانایی خود را با هم استانی‌های خود محک زدند.

مسعود بنوان دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان ضمن قدر دانی از حمایت‌ها و همکاری‌های خوب و ارزشمند سپهری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از میزبانی خوب و مطلوب این شهرستان در برگزاری اردوی آمادگی دومیدانی کاران استان برا‌ی حضور در مسابقات کشوری ابراز رضایت و خرسندی کرد و از عوامل برگزاری این اردو در شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار