معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از رفع موانع موجود در مسیر کار و فعالیت ۲ واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: این واحد‌ها در زمینه بانکی و مالیاتی با مشکلاتی مواجه بودند که با پیگیری مدیران اجرایی استان شناسایی و رفع شد.
کد خبر: ۹۶۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱ 09 June 2021
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از رفع موانع موجود در مسیر کار و فعالیت ۲ واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: این واحد‌ها در زمینه بانکی و مالیاتی با مشکلاتی مواجه بودند که با پیگیری مدیران اجرایی استان شناسایی و رفع شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، اظهار داشت: در جلسات کارگروه‌های تخصصی ستاد مسائل و مشکلات شرکت «نادرلبن» و «نیروگاه پارس‌راد» به دقت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکار‌های کارشناسی لازم برای رفع مشکلات و حمایت از این واحد‌ها ارائه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: با توجه به شعار و سیاست محوری امسال در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحد‌های تولیدی، این مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان همدان قرار دارد و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به صورت هفتگی و با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحد‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می‌شود. 

وی با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های استان با ستاد در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی، گفت: حمایت و پشتیبانی از صنایع موجود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار، زمینه مناسب برای حضور فعال و موثر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در عرصه اقتصادی و حوزه تولید استان را فراهم می‌کند.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی اقتصادی در استان همدان با محوریت استاندار به صورت جدی و عملی حامی تولیدکنندگان هستند که علاوه بر جلسات ستاد تسهیل در هیات خبرگان بانکی و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی نیز مسائل و مشکلات این قشر مطرح و به صورت دقیق بررسی می‌شود.

به گفته او، واحد‌های تولیدی در مرحله نخست باید در سامانه ستاد تسهیل به نشانی tashil.stsm.ir تقاضای خود را ثبت کنند و سپس درخواست آن‌ها در اختیار دستگاه مربوطه قرار می‌گیرد تا در صورت رفع نشدن مشکل، موضوع در ستاد تسهیل استان مطرح و برای رفع آن تصمیم گیری شود.

معاون استاندار همدان افزود: علاوه بر این، مرکز شبانه روزی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز از سال گذشته برای پاسخگویی به مسایل و مشکلات این حوزه، راه اندازی و فعال شده است.

استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار