سرپرست مخابرات منطقه همدان:
سرپرست مخابرات منطقه همدان در گرامیداشت هفته محیط زیست ازحوزه‌ی فناوری اطلاعات محیط زیست بازدید کرد و گفت: باید برای ارتقای کیفیت جامعه یک بازنگری و آسیب شناسی عمیق داشته باشیم.
کد خبر: ۹۶۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 09 June 2021
به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و روز ملی آرشیو صبح امروز محمد علی گرزین سرپرست مخابرات منطقه همدان، در اداره کل محیط زیست استان حضور یافت و در نمایشگاهی که در راستای روز جهانی آرشیو برپا بود شرکت کرد.

به گزارش تابناک همدان، جعفری نژاد بسطامی مدیر کل حفاظت محیط زیست ضمن خرسند خاطر نشان کرد؛ محیط زیست مربوط به یک نهاد یا دستگاه نیست بلکه با استناد به اصل ۵۰ قانون اساسی یک وظیفه همگانی است.
 
سرپرست مخابرات منطقه همدان از حوزه‌ی فناوری و اطلاعات این مجموعه دیدن کرد و گفت: تمهیدات لازم را در جهت ارتقای شبکه و تعامل بیشتر اداره کل محیط زیست استان با مخابرات اجرا می شود.
 
گرزین در ادامه اشاره به بخشی از اقدامات مخابرات در راستای حفظ محیط زیست وکاهش مصرف انرژی کرد و گفت: با جدا سازی زباله های‌ تر و خشک، رسیدگی به فضای سبز مهمانسرا‌ها، حذف پرینتر و کاغذ در حوزه اداری، دیجیتالی کردن پرونده‌های تلفن ثابت و همراه، تعویض لامپ‌های پر مصرف با کم مصرف، حذف کولر‌های گازی، جمع آوری رکتیفایرها برای کاهش مصرف و جمع آوری چیلر‌ها و موتور خانه‌های قدیمی از جمله اقداماتی ست که می توان جهت همکاری با مجیط زیست در ادارات مد نظر قرار داد.
 
وی عنوان کرد: در مخابرات بعنوان یک مسئولیت اجتماعی تابع مقررات و دستورالعمل‌های حفظ محیط زیست بوده خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار